ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و مادر جون

1390/4/10 11:46
447 بازدید
اشتراک گذاری

 

چون هستي من ز هستي توست                        تا هستم و هسـتي دارمت دوست

مادر گوهر گرانبهايی است؛بی مثل در آفرينش


امروز مادر جون    ریحانه بعداز 10 روز با ما بودن بالاخره  رفت وقتی داشتیم خداحافظی میکردیم  چه لحظه ی غمگینی خیلی دلم گرفته بود ریحانه هم خوابیده بود  مامانم دیگه دلش نیومد تو خواب بیدارش کنه از بس نسبت به کوچکترین صدا حساسه و زود بیدار میشه

مادر جونی (مادری) وقتی اینجا بود با ریحانه که بازی میکرد این شعرارو واسش می خوند :

یه دختر  دارم ماهه به کس کسونش نمیدم به همه کسونش نمیدم  به راهه دورش نمیدم خسته میشه به مرد کورش نمیدم پیر میشه به کسی میدم که کس باشه قبای تنش اطلس باشه  به من میدی جنابعالی کی باشید عاشقم عاشق بی دلم من ..........

[تصویر: pichak.net-70.png]

تو که چشمات خیلی قشنگه رنگ چشمات خیلی عجیبه تو که این همه نگاهت واسه چشمام گرمو نجیب میدونستی که چشامی همه ی آرزوهامی چشامتو ازم گرفتی حالا دیگه به لحظه هامی...............

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مادر جونی خیلی دوستت داریم   ببخش اگه بهتون بد گذشت ایشالا صحیح و سالم برسی به تهران و سفرتون بی خطر باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ninababa
26 خرداد 90 18:11
سلام عيد شما مبارك شما رو دعوت ميكنم تا در صورتي كه مايل هستين از وبلاگ من ديدين بفرمائيد . توجه داشته باشيد كه صفحا يك الي آخر شامل مطالب گاها بسيار مهمي در خصوص كودكان ميباشند . از اين كه ما را مفتخر به ديدن وبلاگ ميكنيد سپاسگزاريم . همچنين منتظر خواندن نظر شما دوست عزيز در وبمان هستيم . با تشكر http://ninababa.niniweblog.com
مامان کوثر جون
26 خرداد 90 18:24
سلام امید وارم که حالتون خوب باشه
ریحانه کوچولو هم خوب و سالم باشه
ممنونم که به نی نی ما سر زدی
وقتی نوشته شما رو درمورد مامانتون خوندم دلم گرفت آخه منم از مامانم دورم خیلی دلم براش تنگ شده اون بیچاره که دوری من کمش نبود که کوثر جون هم بهش اضافه شد
الهی فدای مامانم بشم ایشاالله خدا فاصله ها رو برداره
ریحانه جون رمرسی از همدردیتون
مامان پارسا
26 خرداد 90 22:59
سلام ممنون که به وب پارسا کوچولوی منم سر زدین
جوجه نارنجی ما
27 خرداد 90 0:18
مرسی عزیزم که بهم سر زدی کوچولو رو ببوس خیلی نازه