ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ستایش و جشن تکلیف

1390/8/23 21:40
5,468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای خوبم عیدتون مبارک

این پست رو تقدیم میکنم به خاله ستایش که امسال 9 ساله شده و امروز 23/آبان/90 براشون جشن تکلیف گرفتن

نُه ساله مي‎شوم من
بــوي بـهـار دارد چادر نماز مادر
در دست‌هاي او هست يك جا نماز ديگر
ماه قشنگ امشب مهمـان خانة ماست
يك آسمان ستاره در انتظار فرداست
من مي‎كنم دوباره رخت سفيـد بر تن
چون با طلوع خورشيد نُه ساله مي‎شوم من

یه روز که داشتم وبلاگ ریحان عسلی رو آپ میکردم نشسته بود کنارم و میگفت کاشکی منم وبلاگ داشتم خیلی دلم میخواست اینقدر وقت داشتم که واسه ستایش هم مینوشتم اما ...

الان که دارم این پستو مینویسم خونه ی مادربزرگمه میدونم که وقتی بیآد و نشونش بدم خیلی خوشحال میشه

خاله ستایش

 

جشن عبادت
با چادر سفيدش پروانه مي‎زند پر
خوشحال مي‎نشيند بر جا نماز مادر
مادر خريده امروز چادر نماز او را
چادر نماز او هست زيبا مثل گل‌ها
با شمع و دسته‎اي گل بابا خريده قرآن
بوي گلاب دارد جلد طلايي آن
تا آسمان آبي پروانه مي‎پرد شاد
جشن عبادت اوست به‎به مباركش باد

 

هدایای جشن عبادت

 ستایش خواهر کوچولو و دوست داشتنیم اين روزها فرشتگان آسماني هر روز و شب در حال رفت و آمد از زمين به سوي آسمان و از آسمان به سوي زمينند. پيام تبريك و شادي مي‎آورند از اين كه به دنياي جديد، دنياي بزرگ‌ترها و به مرحله تكليف رسيدی بسيار خوشحالم و از صميم دل تبريك و تهنيت می گم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان نفس طلایی
23 آبان 90 22:21
سلام عیدتون مبارک
مریم
23 آبان 90 22:21
مبارک باشه عزیزم
اره راست می ایکاش اوونم وب داشت
اگر می تونست از اینترنت استفاده کنه یه وب مشترک درست می کردیم نظرت چیه؟
بیابهم بگو
خیلی خوشحال می شم ازاین کاریه وب مال منو ریحانه!

ممنونم
اونوقت به درساش نمیرسه فعلا تو مدرسشون کلاس کامپیوتر دارن الان واسش زوده که بخواد وبلاگ نویسی رو شروع کنه
ستاره
23 آبان 90 22:22
ستايش جشن تكليف مبارك
خاطره مامان بردیا
23 آبان 90 22:28
اخیییییییییییییییییییییی. خاله ستایش جون ریحانه جون 9 سالگی و جشن تکلیفت مبارک باشه...
dp
23 آبان 90 23:01
سلام . با آرزوی سلامتی و خوشبختی برای کوچولوی نازتون . ملیسا خانم خوشحال میشه اگر میهمان وبلاگش باشید. منتظر دیدگان مهربان شماست.

سلام ممنونم همچنین واسه ملیسا کوچولوی شما
حتما میآم پیشتون مرسی از حضورتون
mamani helena
23 آبان 90 23:18
salam setayesh joon tabrik migam azizam azat mikham sare sajadat hamishe vase hameye niniha doa koni akhe to alan paktarin makhlooghe khodayei ke mitoni bahash harf bezani

سلام خاله جون حتما دعا میکنم وای چقدر هلنا خوشگله دوسش دارم ستایش گفت منم تایپ کردم

خاله ی امیرعلی(الهه)
23 آبان 90 23:29
خیلی مبارکه عزیزم بهت تبریگ میگم چقدرم چادر نماز بهت میاد میبوسمت
مامان پارسا
24 آبان 90 0:03
به سن تكليف رسيده ای تو به شكر خدا سپيده ای تو خوشا به حالت با اين سعادت مي گيری امسال جشن عبادت عبادت تو چه دلنشين است نماز مومن ستون دين است خد ا پرستي باشد طريقت با اهل تقوا يار و رفيقت بيزاری از بد ، تو خوب هستی نزد خداوند محبوب هستی ستایش عزیزم جشن عبادتت فرخنده باد.
مامان آروین
24 آبان 90 1:52
سلام ممنون از لطفتون شما هم لینک شدید
مامان زهرا نازنازی
24 آبان 90 2:23
طلوع خورشید تکلیفت مبارک ستایش عزیزم

عیدتون مبارک

تشریف بیارید وبلاگم عیدی بگیرید

سلام مرسی عید شما هم مبارک عیدیمونو گرفتیم ما

مامان یاس
24 آبان 90 14:32
اول سلام دوم تبریک میگم ستایش خانم که بزرگ شدن وحالاازش میخوام توی نمازهاش منم دعاکنه که خدایه دخترخوب مثل خودش بهم بده چون مامان یاس خیلی غمگینه.سوم اشکالی نداره مامان گل گاهی باید پنجره گفت وگو راببندید ودوباره بازکنید.چون باموبایل اومده بودم نمیتونستم فارسی بنویسم.اگه دوست داشتین همدیگرولینک کنیم.التماس دعا دارم خیلی زیاد.بازم بهمون سربزن وراستی عیدتون مبارک.عیدی ازمن گرفتید؟اگه نه برین وبلاگم وعیدی روبردارین همون عیدی که باباحسن بهم داده.یاعلی

سلام عزیزم
ممنون از لطفتون میآم عیدیمم میگیرم شما لینک شدید

مریم
24 آبان 90 17:01
اونو که تایید نکردی
ولی مبارک

ممنونم تایید کردم دومین کامنتی !!!
مامان کوثر
24 آبان 90 19:19
مبارکه ستایش جون انشاالله خدا همیشه یار و یاورت باشه عزیزم
خاله هدي ياسمين زهرا
24 آبان 90 19:20
مباركه مباركه! ستايش خانم، زيباترين عيدي رو شما امروز گرفتي. انشااله اونو هميشه پيش خودت حفظ كني و هميشه شايسته و نمونه باشي.
غصه وبلاگم نخور. انشااله تابستون كه بيكار شدي خواهرجونا يادت مي دن چطور يه وبلاگ داشته باشي.من از طرف خواهرخانما بهت قول ميدم

ممنونم خاله هدی ایشالا