ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و ماجراهاش با خاله ستایش

1390/8/24 20:43
2,050 بازدید
اشتراک گذاری

Welcome Images, Scraps and Comments for your profiles

سلام

ریحان عسلی شیطون من وقتی خاله ستایش میخواد به درساش برسه اصلا نمیذاری  همش می خوای کتاب و دفتراشو پاره کنی یا وقتی جا مدادیشو میبینی زود برش میداری

اوایل فقط با جامدادیش بازی میکردی اما کم کم یاد گرفتی  زیپشو باز میکنی و دوست داری مدادو خودکاراشو بریزی بیرون

Books

از سر و کولش بالا میری ببین خاله چطوری به درساش میرسه

ریحان عسلی و ستایش

ریحان عسلی

اینجا هم دیروز که خاله ستایش رفته بود واسه مراسم جشن تکلیف حسابی خوش به حالت شده بود و کلی با دفترا و کتابش بازی کردی البته با نظارت من

در حال باز کردن زیپ کیفشی

ریحان عسلی

بعدا نوشت : دوست داشتید به این آدرس هم یه سری بزنید شاید از عکساش خوشتون اومد من که کلی کیف کردم http://www.boushehria.blogfa.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سام
24 آبان 90 17:24
چرا ريحانه دس ميزنه به كيف ستايش؟؟؟؟

خاله ستاره
24 آبان 90 17:24
خيلي ريحاني شيطون شده


سام
24 آبان 90 17:25
من به خاله ستايش ميگم

چی میگی سامی

مامان ماني
24 آبان 90 17:26
نگاش كن چه جور تو فكر باز كردن كيف خاله اشه


مائده
24 آبان 90 17:27
يه روز هم نوبت به خودت ميرسه ريحانه جون كه بري مدرسه و............
مامان مانی جون
24 آبان 90 17:56
خصوصی گذاشتم
مامان ستایش و یاسین
24 آبان 90 18:20
سلام مامان ریحانه ستایش و یاسین منم یه خاله دارن که بیچاره اون هم آسایش نداره ولی بچه ها خیلی بهش عادت دارن وبلاگ قشنگی دارید موفق باشید و عیدتون هم مبارک

سلام
عید شما هم مبارک مرسی از حضورتون

مامان کوثر
24 آبان 90 19:24
ای دختر بلا امید وارم وقتی نوبت خودت شد به دفتر و کتاب های خودت و دختر درس خونی بشی هم علاقه داشته باشی
فاطمه
24 آبان 90 22:36
چه شهر قشنگی دارید، مخصوصا ساحلش

مرسی چشماتون قشنگ میبینه پس چرا آدرستون رو نمیذارید؟

مامان ماهان
24 آبان 90 23:14
سلام.11 ماهگي مبارك گلم.جشن تكليف خاله ستايش مبارك.عيدتون مبارك.چقدر مبارك مبارك شد.
ماماني شمارش معكوس شروع شد.كاش تا اينجايين يه جشن تولد براي ريحان عسلي بگيرين.
ريحان جونم تولدت پيشاپيش مبارك.

ممنونم ببینیم چی پیش میآد

مامان رامیلا
24 آبان 90 23:34
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد عید غدیر خم مبارک
مامان پارسا
25 آبان 90 0:03
قربون دخمل کنجکاومون برم خوب مبخواد ببینه خاله جونش مشقاشو درست مینویسه یانهخاله جون چی میخوای تو کیف خاله ستایش
خواهری منم همین برنامرو با پارسا داره طفلی اگه در اتاقشم ببنده پارسا یه گریه و زاری را میندازه که بیا وببین و مامانم سریع به خاله ساره میگه در اتاقتو باز کن

دارم دنبال مداداش میگردم آخه خاله ستایش یه مدادیی داره که سرش آدمک با فرفره داره مامانم وقتی فوت میکنه فرفره میچرخه منم خوشم میآد منم میخوام فوت کنم اما فقط صدای هوهو در میآرم
خواهریتون چند سال داره ؟
مامان امیرعلی
25 آبان 90 0:48
سلام.عیدتون مبارک.خاله ستایش جشن تکلیفت مبارک

سلام مرسی خاله جون
مرسی از حضورتون
ریحانه
25 آبان 90 1:44
خصوصی داری گلم.

ممنونم از رمز
مامان سارا
25 آبان 90 9:07
سلام قربووووووون اون نشستنش برم من
نگاش كن تو رو خدا . فقط دلم ميخواد فشارش بدم .

سلام شمارش معکوس واسه رفتنمون شروع شده

مامان پارسا
25 آبان 90 9:30
سلام
14 سالشه

خدا خاله ی مهربون آقا پارسا روبراتون حفظش کنه
mamani helena
25 آبان 90 21:43
elahi khale ghorbonet bere ke enghadr bala shodi gonah dare khale joon aziyatesh nakon
خاله ی امیرعلی
25 آبان 90 22:56
ای شیطون وروجک
sepideh
26 آبان 90 8:40
سلام . دبیرستان فرزانگان (تیزهوشان )
یه عاشق
27 آبان 90 21:30
سلاممممممممممم عسیس دلم ببخشید که دیر اومدم شرمنده هر وقت هستی بگو تا بیام با هم چت کنیم از طرف من ریحانه جونم ببوس لینکتون کردم بای