ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

بابابزرگم پر کشید

1390/9/23 14:14
607 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره اومدم خیلی اتفاقای زیاد افتاد ریحان عسلیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

ریحانی بابابزرگم پر کشید رفت بهشت من نتونستم برم بلیط گیرم نیمد ریحانی الان که دارم آپ میکنم دقیقا ساعت 1:52  90/09/23 قراره ساعت 2 تشیع بشه

ریحانی ببخش اگه این دو روز خیلی گریه کردم و شاهد اشکام بودی ببخش اما دست خودم نیست آخه خیلی عزیز بود ایشالا جاش تو بهشت باشه

بار دیگه که برم بوشهر باید تو خونه ابدیش برم زیارتش ای خدا ... خدا رحمتش کنه خیلی دوسش داشتمو دارم 

پ.ن : مرسی از همه ی دوستان که تو این مدتی که نبودم خیلی به من و ریحان عسلیم لطف داشتین و پیغام گذاشتین حتما سر وقت همه رو جواب میدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرمان
23 آذر 90 14:12
سلام.بهتون تسلیت میگم
الهام مامان رامیلا
23 آذر 90 14:30
عزیزم خیلی ناراحت شدم انشالله که روحش شاد باشه امیدوارم دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی
مامان یکتا
23 آذر 90 15:20
سلام عزیزم تسلیت ما را پذیرا باش
نازنين
23 آذر 90 18:02
سلام عزيزم.تسليت ميگم.واقعا ناراحت شدم انتظار هر خبري رو داشتم جز يه همچين خبري.خدا صبرت بده درك ميكنم غربت خودش سخته چه برسه كه ادم يه همچين غمي هم داشته باشه.

سلام عزیزم خوبی منم گوشیمو عوض کردم شمارتو ندارم شمارتو برام تو نظر خصوصی بذار گلم
ممنونم خانمم
مریم
23 آذر 90 19:39
عزیزم تسلیت عرض می کنم
خدا رحمتش کنه

مرسی خدا رفتگان شمارو هم بیآمرزه
مامان کوثر
23 آذر 90 20:11
عزیزم واقعا متاسفم تسلیت میگم غم آخرت باشه

ممنونم از همدردیت
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 آذر 90 22:07
عزیزم خیلی ناراحت شدم انشالله که روحش شاد باشه امیدوارم دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی خدا روحشون رو قرین رحمت کنه.

سلام خدا رفتگان شمارو هم بیآمرزه
مامان ثنا و ثمین
24 آذر 90 1:53
تسلیت میگم عزیزم.خدایش بیامرزد.چاره چیست.دنیا دار فانی ست و همه رفتنی هستیم.مهم اینه که چطور زندگی کردیم

ممنونم از همدردیت دوست خوبم
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
24 آذر 90 9:47
سلام دوست خوبم.اصلا دوست نداشتم دلیل تاخیرت همچین مساله ای باشه.خیلی ناراحت شدم.انشاالله روحشون شاد باشه.کار خدا رو ببین برای آخرین بار رفتی و دل سیر دیدیشون.خدا رحمت کنه.
دنیاست دیگه کاریش نمیشه کرد.سعی کن عزیزم روحیتو حفظ کنی تا رییحان جون اذیت نشهواما تو خودت نریز.صحبت کن دردل کن تا سبک بشی.
از خدا برات صبر طلب میکنم.

سلام نسرین جون
ممنونم از همدردیتون
مامان رهام
24 آذر 90 11:23
روحش شاد
خاله هدي ياسمين زهرا
24 آذر 90 13:40
خيلي خيلي تسليت ميگم. انشااله كه خدا روحشونو شاد كنه و به همه تون صبر بده. خيلي ناراحت شدم و دلم گرفت. خدا رو شكر كه تونستين قبل از فوتشون برين بوشهر و ديداري داشته باشين. اين راهيه كه روزي همه مون بايد بريم. خيلي سخته ولي بايد رفت. باز هم تسليت ميگم.

ممنونم از همدردیتون دوست خوبم
مامان گیلاس
25 آذر 90 22:30
سلام
تسلیت میگم.روحشون شاد.خدا بهتون صبر بده

ممنونم
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 8:46
از اونجايي كه خيلي بهش عادت كرده بوديم خيلي دلم براش تنگ شده درسته كه ديگه عمر خودش رو كرده بود اما خوب چون خيلي مهربون بود خيلي خيلي ناراحتم

گریههههههههههههه
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 8:47
يه آدرس ميل بده تا اعلاميه اش برات ميل كنم

باشه حتما
مامان پریاگلی
28 آذر 90 13:05
خواهر گلم تسلیت می گم ما رو هم تو غم از دست دادن پدربزرگ تون شریک بدونیند
انشاالله هر چی خاک اون مرحومه عمر شما باشه
به خدا شرمنده تم دیر خبر دار شدم
اگه بگم تمام و کمال درکت می کنم شاید باور نکنی ولی کاملاً حقیقت داره ریحان جونو ببوس

سلام عزیزم خوبید؟
ممنونم عزیزم خدا رفتگان شما رو هم قرین رحمت کنه
مرسی از همدردیتون
خواهش میکنم این چه حرفیه ایشالا تو شادیهام شریک باشی گلم