ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و مهمونی شب یلدا

1390/10/1 2:36
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مامان بزرگ (پدری ) و عمو عبدالله قرار بود با پرواز بیآن تبریز اما از اونحایی که تبریز یه چند روزیه مه آلوده پرواز کنسل شد و امروز با ماشین دربستی خودشون رو به شبه چله رسوندن

همونطور که تو پست قبلی گفتم ما هر ساله می ریم خونه مادر شوهرم شب یلدا دور هم جمع میشیم

امسال هم که یه یه ماهی میشد مادر شوهرم تهران پیش خواهر شوهری بودن همه دور هم جمع نبودیم تا دیشب

مادر شوهری هم زحمت کشیده بودن واسه نوه های کوچیکتر کادو خریده بودند دستتون درد نکنه

خاله ستاه هم واسه تولد ریحانی یه عروسک خوشگل و یه  اسباب بازی lego خریده بودن که داده بودن به مادر شوهرم که بیاره واسم خواهری دستتون درد نکنه

کادوهای مادر جونی (مادری ) هم رسید به دستم تا اتمام کادوها در ادامه پست تولد ریحانی همه رو یه جا میذارم

قبل از اینکه بریم خونه مادر شوهری همسایه پایینی که امسال همه ی خونواده اش  خونشون دور هم بودن به من هم زنگ زد و گفت بیا دور هم باشیم و تنها نشین خونه آخه میدونست من چقدر واسه بابا بزرگم ناراحتم

منم که خواهرشون زایمان کرده بودن و نتونسته بودم برم ببینم دیدم فرصت خوبیه و کادویی هم که تهیه کردم کادو کردم و رفتم پایین

اینم ریحانی قبل از رفتن به خونه همسایه

دست می ذاشتم روی بینیش و بوق می کردم تا بتونم ازش عکس بگیرم میخواد دست بذاره رو بینی من و ...

ریحان عسلی

ریحانی قبل از رفتن به خونه مامان بزرگش

ریحان عسلی

ریحانی از بچگی به صدای خش خش  پلاستیک فریزر خیلی علاقه داشت اینجا عسل داره واسش صدای خش خش ...

ریحان عسلی

ریحانی و کادو مامان بزرگ

ریحان عسلی

ریحانه و امیر علی در حال خوردن شکلات

ریحان عسلی و امیرعلی

ریحانی در حال بازی با عروسک امیر علی خودشم یکی از این عروسکا داره اما بزرگه باید یه کوچولوشو  واسش بخرم

چون شعر میخونه ریحانی خیلی خوشش میآد و  حاضر نبود دل ازش بکنه امیر علی هم بیچاره میخواست بازی کنهمجبور شدیم تایم بذاریم نصف مال من نصف مال تو !

اینجا آخر مهمونیه باز ریحانی چشمش به عروسک افتاد و ...

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

خاله سودی
1 دی 90 3:00
وای عسیسم چه نار شده بوسسسسسسسسس
دست مامان بزرگشم درد نکنه چه عروسک خوشملی خریده واسه این نبات


چه تیز بینی
خاله سودی
1 دی 90 3:01
ببخشید من یادم رفت هم تولد ریحانی تبریک بگم هم کادو واسش بگیرم

اشکال ندارم تو اون شرایط درکت میکنم خواهر جان

خاله سودی
1 دی 90 3:02
کدومش کادوی خاله ستارس کادوی مامان جونم بزار دیگه

باشه میذارم پس منظر باش
مامان ثنا و ثمین
1 دی 90 3:14
ماشااله چه خانومی شده.تو موئیشو نیگاه
چرا موهای دخمل ما بلند نمیشه!منم دوست دارم زودتر تو موئی بزنم سرش

مرسی عزیزم
بلند میشه ایشالا
محمد
1 دی 90 9:04
امیدوارم که شب یلدا بهتون خوش گذشته باشه .
کادوهای ریحان خانم مبارک

مرسی
فاطمه
1 دی 90 9:12
یلداتون مبارک، انشالله همیشه شاد و خندون باشید!

ممنون یلدای شما هم مبارک
مامان اميرحسين(سام)
1 دی 90 10:33
كو عكس سفره شب يلدا آخههههه

سفره ننداختیم ...
خاله ستاره
1 دی 90 10:34
پس يلدا خوش گذشته ؟

خوب بود اما همش به فکر بابا بزرگ بود تو راه که میرفتیم هوا که مه آلودم بود گریم گرفت اصلا باورم نمیششششششششششششه !
خاله ستاره
1 دی 90 10:35
كادو هام دوس داشتي ريحانييييييييچون ميدونستم ماماني از طرفدار هاي پروپاقرص بازيهاي لگوييه منم واست اينو خريدم

آره دستت درد نکنه عالی بودن
خاله ستاره
1 دی 90 10:36
سيما هميشه موهاش شونه كن گير بزن توموهاش نانازي ميشه بيشتر

مگه اونجوری زشته ؟
faeqeh
1 دی 90 11:04
ای واییییییییییی عسلی جونم کشتی مارو که با این تیپات


حسنی
1 دی 90 11:26
مامانی کلی عکس گذاشت


خاله ستاره
1 دی 90 12:23
نه وقتي موهاش شونه ميشه گل سر ميزني خيليييييييييييي ناز ميشههههههههه خانوم ميشه


نازنين
1 دی 90 17:39
تو دلداري چو من ديوونه داري-تو مجنوني چو من بي خونه داري-شب يلدا مرا دعوت كن اي دوست-اگه تو سخچالت هندونه داري.يلدا مبارك
نازنين
1 دی 90 17:48
ماشالا چه پالتو قشنگي خيلي بهت مياد عزيزم.

سلام نیستی کم پیدایی؟
مرسی خانمی چشمات ناز میبینه
زهره مامان هلیا
1 دی 90 22:57
چه خوشگل شده ماشالله
خاله هدي ياسمين زهرا
1 دی 90 23:14
كادوهاي خوشگلت مباركه ناناسي انشااله هميشه دور هم و با هم شاد و سلامت باشين.زمستونتون پراز برف شادي و عشق و باران رحمت و سلامتي

سلام خاله هدی جون
ممنونم عزیزم
شیدا مامان کیمیا
2 دی 90 1:58
سلااااام
به به ریحان عسلی چه تیپی هم زده ماشالله
انشالله همیشه به مهمونی وشادی عزیزم

سلام شیدا جون
ممنون عزیزم
خاله ی امیرعلی
2 دی 90 20:34
الهی فدای هردوتا جوجو بشم من خدارو شکر یلداهم براتون خوش گذشته اون عروسکه رو مامانم برا امیرعلی خریده قول میدم عین اونو برا ریحان بخرم شما نخرینا بمونه به حساب کادوی تولد من برا عسلی

تو رو خدا زحمت نکشید همین جوری شرمنده شما هستیم

خاله ستاره
3 دی 90 16:10
چه دخترم خوشتيپه با پالتوش نشسته ميخنده

مرسسسسسسسسسسی
مامان الینا
4 دی 90 0:49
یلدا باتاخیر مبارک

مرسی عزیزم
یلدای شما هم مبارک
مامان سانای
4 دی 90 9:07
با اینکه توی تبریز غریبی به نظر می رسه خانواده شوهرت مهربونن .شکر خدا بهت خوش می گذره

همه چیز نسبیه عزیزم
اما غربت غربته مگه نه
خاطره مامان بردیا
4 دی 90 15:59
قربونت برم که عکسات و کارات یکی از یکی باحال تره


مامي ناهيد
6 دی 90 0:51
عزيزم يلدا مبارك البته با تاخير

مرسی
یلدای شما هم مبارک
مامان پارسا
10 دی 90 15:24
قربون دخمل خوش تیپم برررررررم من
خوبه امیر علی و ریحان با هم سازشون میشه ،پارسا و مهدیار که هر وقت بهم میرسن واویلایی دارییییییییییییم

خدا نکنه عزیزم
حالا فعلا که اینطوریه