ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و دختر عمه جون

1390/4/14 18:06
1,614 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

دیروز من ریحانه رو حموم داده بودم  که عمو عبدالله جون ریحانه خانم زنگ زدند که ما داریم میایم دنبالتون زود آماده شید  عمو و عمه ی و دختر عمه ریحانه از تهران اومده بودند  منم با عجله ریحانو   ریزآماده کردم 10 دقیقه از تماسشون نگذشته بود که آیفن به صدا در اومد وای چیکار کنم هنوز خودم آماده نیستم زن عمو لیلاز اومد ریحانو برد تو ماشین منم زود آماده شدم از قرار میخواستن معصومه و زهرا دختر عمو و دختر عمه ریحان که ناهار دلمه نمیخوردن ببرن پیتزا  ساندویچ   از این ور هم دنبال ما اومدند بعد ازصرف ناهار  رفتیم خونه عمو یحیی جون ریحان دعوت  شام http://s1.picofile.com/file/6396132792/chicken.gif بودیم  دیروز حسابی بهمون خوش گذشت ز

 

زیبا

ریحانه

وقتی همه مشغول خوردن ناهار بودن من این عکسو از ریحانه گرفتم

زیبا

کادو

کادوی دختر عمه جون  زهرا خانم ز به ریحانه جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
28 خرداد 90 14:00
جیگرم چه نازه ماشاا...

مرسی از لطفتون
خاله سودی
28 خرداد 90 22:26
واییییییی چه ناز شده عسیسم گازش بگیری
مامان سارال و صبا
30 خرداد 90 2:55
سلام...ریحانه شما هم نازه ماشاالله....باسارال ما همسن هستش..خدا حفظش کنه
مامان معصومه سادات
30 خرداد 90 17:41
VERY NICE BABY AND VERY NICE PICS


مرسی که به وبمون سر زدی