ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و پارک

1390/4/14 11:12
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

امشب که الان فردا شده ساعت 21:15 بود که از خونه اومدم بیرون تا با ریحانه جونم بریم پارک و زن عمو بزرگ و دختر عموی ریحان هم تو پارک منتظرمون بودن ریحانه جونو آماده کردم و تا دید من دارم حاضر میشم واسه رفتن زد زیر گریه که منو بغل کن منم که هنوز لباسامو نپوشیده بودم تندی و با عجله حاضر شدم حتی نذاشت بذارمش تو آغوشش

تو مسیر ریحانه مثله کوالا  تو بغلم بچسبیده بود به محض اینکه به پارک رسیدم تا مهدیه(دختر عموی ریحانه) اومد ریحانه رو بگیره بغلش زد زیر گریه انگاری کتکش میزنن خلاصه بغله هیچکس نمیرفت فقط میخواست با من باشه همه میگفتن خیلی به من وابستس خداییش تعریف نباشه ریحانه  خیلی دختر آرومو خنده روییه http://s1.picofile.com/file/6403689134/flowerhat2.gifنمیدونمشکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com چرا امشب اینجوری بود منم که دوربینمو برداشته بودم از اولین رفتن پارک ریحانه عکسو فیلم بگیرم حسابی از دماغم در اومدو کلی خورد تو ذوقم 

اشکالی نداره ایشالا دفعه بعد عزیزم از بس گریه کردی مجبور شدم زودتر بیام خونه به محض اینکه اومدیم خونه آروم شدیو شروع کردی به بازی کردن الهی من فدات بشم    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دانيال
14 تیر 90 9:51
سلام سايت قشنگي داريد خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد . متشكرم
مامان ماني
14 تیر 90 11:51
مرسي از نظراتت ..... ريحانه جون رو از طرف من ببوس ... شاد باشيد ....