ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

شیرین کاری ریحانه جون

1390/4/10 11:45
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دیروز من داشتم وبلاگ نی نی های niniweblog.com دیگه رو میخوندم ریحانه رو هم گذاشتم بشینه و با عروسکاشniniweblog.com بازی کنه هر چند وقت یه بار نگاش میکردم ببینم چیکار میکنه و دوباره به کارم ادامه میدادم یه چند دقیقه بعد صدای ملچ و ملوچ ریحانه اومد منم که همینطور با کامپیوتر کار میکردم تو فکر این بودم که چیزی ندادم بخوره نگاش کردم دیدم بله خانوم خانوما دم عروسک گربشونو کردن تو دهنشو دارن میخورن خیلی بامزه بود منم زود دوربینو برداشتمو این لحظه رو به تصویر در آوردم تا ریحانه جون که بزرگ شد شیرین کاریاشو ببینه من که کلی خندیدم 

زیبا

دم گربه

ریحانه در حال خوردن دم گربه زیبا   
         

پیشی

مچتو گرفتم نا ناز جونم

نازنینم

ماتو مبهوت     نگاه میکردیی یه دستت گوش خرگوشو گرفتی با اون یکی دستت دم گربه

خوشگلم

من که کلی داشتم بهت میخندیدمو ازت عکس میگرفتم تو هم منو اینجوری نگاه میکردی

جوجو

بعدش دوباره شروع کردی بازی کردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سودی
30 خرداد 90 14:38
وایییییی چقد شبیه منه مخصوصا چشاش
آخیییی ناسی ناسی ناز داره دخترم