ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و خرید از لگو

1390/3/30 16:17
571 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفته بودم که  واسه ریحانه خانم از لگو واسش یه عالمه اسباب بازی تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net بگیرم  اما متاسفانه  اسباب بازیهای موردنظرمو نداشتن و مجبور شدم براش پازل بگیرمو تا چند وقته دیگه پازلو براش درست کنم و قاب میکنم میزارم  اتاقش تا  یادگاری باشه از برنده شدنش تو سایت گلوبال برند   امیدوارم وقتیکه بزرگ شد  از انتخاب من خوشش اومده باشه niniweblog.com

زیبا

اینم پازل ریحانه جونم 

پازل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماني
31 خرداد 90 20:54
سلام مرسي به من سر زديد .... مباركه .....
مامان دوقلوها
1 تیر 90 9:06
سلام . ممنون كه به ما سر زديد . ني ني هاي من هنوز جنسيتشون دقيق معلوم نيست . فقط دفعه پيش( هفته 13) كه سونو بوديم يكيشونو گفت احتمالا پسره اما اون يكي معلوم نبود . حالا يكي دو هفته ديگه كه دوباره بايد برم سونو معلوم ميشه. همسان بودنشونم مشخص نيست عزيز اما جفت هاشون مشترك بود ممكنه همسان باشن! ممكن هم هست نباشن!
راستي ني ني شما هم ماشالا خيلي ناز و تپلي و بامزست خدا براتون نگهش داره ايشالا . عكساي خوشگلشو ديدم . ببوسينش


مرسی نظر لطفتونه ایشالا نی نی هاتون صحیح و سالام بدنیا بیان

مامان دانیال
7 تیر 91 11:08
چه پازل خوشگلی. مبارکه عزیزم

ممنون عزیزم ... چشماتون خوشگل می بینه