ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

مروری به گذشته

1390/4/7 21:51
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من(مامانی)  علاقه زیادی به درست کردن پازل داشتم  از قبل دو تا پازل داشتم که یکی 500 تایی و یکی دیگه 2000 تایی بود 500 تایی رو درست کردم بابایی هم خوش اومد niniweblog.com یه چند ماهی گذشت  من ماه های آخر بارداریم بودمو(7ماه و 3 هفته) داشتم کمدمو جمع و جور میکردم که چشم به پازل نیمه کارم افتاد وبه این فکر افتادم که پازلو درست کنم و اگه درستش نکنم بعدا با یه نی نی خیلی مشکل میشهniniweblog.com و تصمیم گرفتم که حتما پازلو درست کنم بابایی هم میگفت نمیتونی 2000 زیاده و خسته میشی منم گفتم نه باید درستش کنم طوریکه با اون شکمه قلمبه niniweblog.com کمتراز یک ماه درستش کردم و بابایی ماتو مبهوت مونده بود که چطوری اینو درست کردی و منم گفتم خواستن توانستن است

پازا

پازل 2

 

 

 

 

 

 

 

اینو من درست کردم

 

 

niniweblog.com

پازل 2

پازل 2000 تیکه که بعداز اتمام قاب کردم زدم به دیوار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سارا
8 تیر 90 19:33
سلام
آفرین خوشم اومد از این پشتکاری که داشتی


خواهش میکنم عزیزم