ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و نون سنگک

1390/4/10 11:44
504 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه ی من که  به شیر حساسیت داره  من نمیتونم فرنی و حریره بادام براش درست کنم و فقط سوپ درست میکنم اما دیشب که خونه ی عموی ریحانه اکبر آقا مهمون بودیم niniweblog.comکوفته داشتن و من یکم از ابش با نون سنگک دادم و ریحانه هم بدخلقی نکردو خورد الان هم یه تیکه نون سنگک دادم دستشو گذاشت دهنشو تا ازش گرفتم جیغ کشید و انگاری از نون سنگک خوشش اومده امیدوارم مشکلی براش پیش نیاد آخه زودتر از موعود بهش نون دادم

 

 

نون سنگک  

 

نون سنگک 1

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سارا
3 تیر 90 17:23
سلام عزیزم خدارو شکر سارا بهتر شده . دلم برای ریحانه جون خیلی تنگ شده دلم میخواد ماچش کنم راستی خیلی مواظبش باش
مامان ماني
3 تیر 90 23:10
فداش شم الهي انشاء ا... كه طوريش نمي شه ....
هانیه
4 تیر 90 11:14
نه ان شالله طوری نمی شه ریحانه جون روگذاشتم تو پیوندای دخملم با اجازه ببوس ریحانه جونو
خاله مریم
4 تیر 90 14:00
سلام چه نی نی نازی دارین، خدا برات نگهش داره ... ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ تبادل لینک میکنی؟ اگه موافقی این بلاگ رو با با نام googoolye90 http://www.googoolye90.niniweblog.com بلینک و بگو با هر شکلی دوست داشتی لینکت کنم
هانیه
4 تیر 90 18:42
سلام آره عزیزم شنبه هفته پیش واکسن 4 ماهگیشو زدم. این واکسنش کمتر تب کرد
آخی ریحانه هم واکسن 4 ماهگی خیلی اذیتش کرد همش گریه میکرد




مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:50
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
خاله ياسمين زهرا
6 تیر 90 10:48
مرسي از اينكه به وبلاگ ني ني ما سر زدين و پيغام گذاشتين. ماشااله به ريحانه جوني خوشگل. انشااله كه هميشه شاد باشين و توي لباس عروس واقعي ببينيدش. بازم ممنون
مامان ریحانه
6 تیر 90 12:54
سلام مامان ریحانه
ایشااله ریحانه رو تو لباس عروسی اصلی ببینیدش . عزیزم از اینکه به وبلاگ ریحانه من سر زده بودیم و پیغام گذاشته بودین ممنونم . ببخشید من خیلی دیر پیغامتونو دیدم .

مرسی خانم خوشحال شدم که به وب ما هم سر زدید
غزلک*مامان فسقلی*
6 تیر 90 20:47
ای جاااانم هزارماشالله مث فرشته ها شده .... خدا حفظش کنه براتون بووووس واسه ریحانه خانوم گل