ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و لباس عروس

1390/4/10 11:44
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

 این لباس عروسو مادر جون(مادری)niniweblog.com  واست خریده و از بس لباس داری نمیدونم کدومو تنت کنم زیبا هنوز چند تا از لباسای سیسمونیت  بدون استفاده مونده  این لباسو چند شب پیش که داشتیم میرفتیم خونه عمو یحیی niniweblog.comتنت کردم  بابایی میگفت مگه داریم میریم عروسی  منم گفتم روز به روز ریحانه داره بزرگ میشه زیبااز عروسی  دختر عمو و پسر عموهای ریحانه ام که خبری نیست حداقل یه بار تنت کرده باشم آخه ریحانه در حال رشد کوچیک میشه اونوقت دلم میسوزه که کاش یه بار تنش کرده بودم

وقتی رفتیم خونه عمو یحیی همه استقبال کردنو هی میگفتن چه خوشگل شده تو این لباس و ازت عکس میگرفتن Photographer 

اینم عکسای ریحانه تو لباس عروس 

 

ریحانه خانم

هرکاری میکردم که دست نزنی نمیشد واز لباست خوشت اومده بود هی میگرفتی دستت

خوشگل مامان

خوشگل مامان قوربونت برم من محصل

نانازی

خونه عمو یحیی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mamani hediye
5 تیر 90 21:15
nini koochooloo khoshgel shodi
مامان سارا
6 تیر 90 10:41
وااااااااي عزيزم دلم آب شد واسه اينكه ماچش كنم چقدر نازه لباسش . مباركش باشه قربونش برم چه جيگري شده