ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و تلفن

1390/4/16 20:38
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزانم

 ریحانه تازه گیها خیلی به تلفن علاقمند شده  طوریکه وقتی من یا بابایی داریم با تلفن صحبت میکنیم    باید حتما با سیم گوشی بازی کنه و اگه هم بخوایم ازش بگیریم جیغ میکشو گریه میکنهمحصل

امروز طبق معمول همیشه من ریحانه رو نشوندم واسباب بازیهاشو گذاشتم جلوش و غافل از اینکه  تلفن  پایینه رفتم تا به کارام برسم همینطور که مشغول کارام بودم یه 5 دقیقه ایی گذشت و اومدم ببینم ریحانه چیکار میکنه که دیدم بله خانوم خانوما از فرصت استفاده کردنو این همه اسباب بازیو ول کردنو مشغول بازی کردن با تلفنه تا هم صداش کردم گفتم ریحانه مامان داری چیکار میکنی  یه نگاهی به من کردو ذوق کرد niniweblog.com منم دیگه چیزی نگفتم و از خوش ذوقیش رفتم و یه بوسه گندهشکلک های شباهنگ ازش گرفتم  واقعا دنیای کودکی چقدر شیرینه

 


sghl

 

  اسمايلي كلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< اسمايلي كلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< اسمايلي كلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< اسمايلي كلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< اسمايلي كلفـــاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< 

ریحانه

جوجو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانه سایداناز
16 تیر 90 21:38
ماشالا به ریحانه .همینطوری با سیم بازی کنی مهندس مخابرات میشی.زنده باشید و سلامت.
مامان ماني
18 تیر 90 13:37
سلام .....
مرسي از لطفتون ......
الهي قربون ريحانه جون بشم ...... از طرف من ببوسيد روي گلشو ....


خواهش میکنم حتما
مامان سارا
18 تیر 90 15:27
سلام عزيزم
فداش بشم من.
راستي براي وارد شدن به وبلاگ سارا از Mozilla Firefox استفاده كن Internet explorer جواب نميده

سلام خدا نکنه آره من از mozilla firefox استفاده میکنم اما بازم باز نمیکنه
غزلک*مامان فسقلی*
18 تیر 90 16:15
سلااااااام به مامان ریحانه عزیز ریحانه جونم تصمیم گرفته خانوم مهندس شه.. از حالا داره تمرین میکنه
خاله
18 تیر 90 17:12
خپلوووووووو
نسترن
18 تیر 90 19:39
سلام
جانم...عزیز دل خاله.بچه ها توی این سن خیلی نازن...ببوسید روی ماه دخترتونو...


مرسی حتما عزیزم از اینکه به وبلاگ ماسر زدید ممنونم
مامان کوچولو
20 تیر 90 3:36
اخی .. حنانه ه م تو این سن اینجوریبود .. وقتی هم حرف زد موبایل من و پیدا میکرد الکی شماره میگرفت و با باباش حرف میزد وسط حرفها هم میخندید و میگفت باشه گاگا بخر ما با دوت اپست اپ شدیم تشریف بیارین
مامان دوقلوها
21 تیر 90 20:32
سلام عزیزم
دخمل گلت خوبه
احتمالا" اسمشون رو ستایش و نیایش می گذارم هنوز قطعی نیست .
اگه اشکالی نداره لینکت کردم شما هم دوست داشته باشی می تونی وب ما رو لینک کنی
مراقب خودت و دختر گلت باش.


خیلی قشنگه خدا حفظشون کنه واستون حتما به قول ندا چرا گه نه