ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و اسمش

1390/5/28 3:13
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

 

زیبا

وقتیکه ما زیبا  فهمیدیم که خدا قراره یه دختر چادر زری بهمون بده سر از پا نمیشناختیمو خیلی خوشحال بودیم niniweblog.comمنو بابایی در جستجوی اسم زیبا و نیکو برای شما عزیزه مهربانم بودیم البته من قبل از اینکه بدونم جنسیت نی نیم چیه اسم هارو انتخاب کرده بودم و حتی به بابایی هم گفته بودم اما بابایی میگفت حالا بذار قطعی بشه جنسیتش بعدا در مورد اسمش فکر میکنیم 

تا اینکه جنسیتت معلوم شد من اسمتو به بابایی گفتم اما بابایی گفت چون دختره و دخترم باباییه من اسمشو میذارم منم که این اسمو خیلی دوست داشتم و واقعا دلم میخواست این اسم اسم دخترم باشه به بابایی گفتم نه اسم دخترو من باید بذارم اسم پسرو شما از اونجاییکه نی نیمون دختره..............

خلاصه بابایی که دید باید تسلیم بشه دیگه حرفی نزد اما نمیگفت هم که این اسمو من میذارم آخه بابایی اسم انتخابیش نیوشا بود که من هم اصلا این اسمو دوست نداشتم

بابایی میگفت من اسمشو انتخاب کردمو میذاریم نیوشا من هم دیدم بابایی سر حرفش ایستاده و اصلا کوتاه نمیآد دیگه من هم بیخیال شدم و از بابایی هم خواستم حالا که اسم پیشنهادی منو نمیذاری پس لطفا سر زبونو اسمو ننداز بابایی هم قبول کرد اما ماه هشتم بارداری که بودم یه بار حرف از اسم گذاشتنت به میون اومد و بابایی گفت که اسمشو میذاریم ریحانه و منم خیلی خوشحال از اینکه .........  

نی نی ما تا لحظه آخر هیچکس نمیدونست اسمش چی میشه وتا هر کی میپرسید میگفتیم هنوز معلوم نشده تا توی بیمارستان زمانیکه ریحان عسلی بدنیا اومد و منو آورده بودن توی اتاق جاری بزرگم ازم پرسد حالا اسمشو چی گذاشتید من با اون حالم که تازه منو از اتاق عمل آورده بودن گفتم ریحانه

دیدم یهو یه لبخندی جاریم زدو گفت چه اسم زیبایی و از اونجایی که زایمان من یهویی شده بود و طبق تاریخی که دکتر داده بود زایمان نکرده بودم  پس خبر اسم ریحانه از طریق جاریم به بقیه اعضای فامیل داده شد و انگاری همه پسندیده بودن طوریکه جاریم رفته بود در مورد اسم جستجو کرده بود و به همه گفته بود ریحانه اسم مادر امام رضاست و خیلی اسم قشنگیه البته ناگفته نماند که من فقط  میدونستم که ریحانه یکی از القاب حضرت فاطمه (ع) هستش و بخاطر همین خیلی پافشاری میکردم که اسم دخترم ریحانه باشه

  تا الان که:

مامانی:ریحان عسلی _ مامان مامان:کوفته خانم_ بابایی مامان:نون و ریحون

بابایی:ریحانی _  مامان بابا:آی جیران

خاله سودی:ریحانا

ریحان عسلی مارو به این اسم ها صدا میکنن

ریحانه تو خونواده مادری دومین و در خونواده پدری بیستمین نوه هستش

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
27 مرداد 90 23:25
واقعا اسم قشنگیه

مرسی عزیزم شما لطف دارید ممنونم که به ما سر زدید
مامان پارسا
28 مرداد 90 5:10
الحق که اسم قشنگو خوش آهنگیه

مرسی از نظرتون
مامان زهرا نازنازی
30 مرداد 90 4:08
با اجازه لینکتون کردم

خوشحال میشم به من و دخترم سر بزنید و اگر دوست داشتید زهرا نازنازی رو به جمع وستانتون اضافه کنید

حتما میام بهتون سر میزنم و لینکتون کردم
مامان کوثر
31 مرداد 90 19:57
جالب بود منم خیلی این اسم رو دوست دارم واقعا زیباست ما یه ریحانه تو خانواده داریم که خیلی بلاست و مهربون

مرسی