ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و قندون

1390/5/28 4:02
531 بازدید
اشتراک گذاری
نایت اسکین

ریحانه که الان اقتضای سنشه که کنجکاوی میکنه دست به همه چیز میزنه و دوست داره همه چیزو امتحان کنه 


 

 

 

 

اینجا با کمک میز تلویزیون داره بلند میشه

ریحان عسلی

من تا اونجایی که  کار به جای باریک نکشه میذارم  ریحانه بازی کنه زیبا بعد از این که دیدم هی میشینه و هی خودشواز میز آویزون میکنه  بلندش کردم و از اینجا دورش کردم

ریحان عسلی

بعد که من دیگه نذاشتم از میز بلند شه اومد سراغ  میز عسلی و از اینجا بلند شد و رفت سراغ قندون و قند و بقیه ماجرا لازم به گفتن نیستو عکس خودش گویای همه چیزه

ریحان عسلی

قندو میبرد دهنش اما نمیتونست بذاره دهنش آخه قندا سایزشون واسه دهان کوچولوی ریحان عسلی ما بزرگه  و ریحانی بعد از چند بار امتحان کردن بیخیال شد

ریحان عسلی

و سر قندونو آورد به طرف خودش

از اینجا هم خسته شد  زیباو باز نشست و شروع کرد به چهار دستو پا رفتن به طرف آشپزخونه

ریحان عسلی

تا رسید روی کاشی یه چند دقیقه ایی نشست  

ریحان عسلی

اینجا هم داره مثلا منو دعوا میکنه وروجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارسا
28 مرداد 90 5:08
خوب دعوا کردنم داره دیکه که چی دوربین دستت گرفتی مامانی نمیذاری 2 دقیقه تو حال خودمون باشیم،فدای اون شیطنت عزیزم
ولی خداییش آفرین به مامانی اکتیو ریحانه جون

خواهش میکنم
مامان پریا
28 مرداد 90 14:54
وای خدای بزرگ تو چه قدر شیطون شدی اااااااااا
خاله قربونت بره
مامانی هم دوربین به دست شغل دوم واسه خودش دست و پا کرده
همش خلوتت رو به هم میزنه

مرسی که اومدی به ما سر زدی من نمیتونم وبلاگتو ببینم برام پیغام Reported Attack Page میآد
خاله سودی
28 مرداد 90 14:56
السلام و علیکم

علیک سلام حالا هم نمیومدی میگفتی گاوی گوسفندی شتری چیزی قربونی میکردیم براتون
خاله سودی
28 مرداد 90 14:56
شرمنده یه چند روزی غیبت داشتمخوب دیگه زندگیه کارمندیه
خاله سودی
28 مرداد 90 14:57
آخی چه فضول شده رو دست سامولیکا زد

سام پسر خواهرمه از ریحان عسلی بزرگتره
از بچه گی ما خاله هاش سامولیکا صداش میکردیمو اونم خیلی ذوق میکرد
خاله سودی
28 مرداد 90 14:57
وای چه شبیه من شده


خاله سودی
28 مرداد 90 14:59
میگما لباس این پست با پست گلدون چرا یکیه مگه چند روزه لباسش عوض نکردی!!!!!!این کامنتو ویرایش نکنیا که تو پستای بعدی چییی به همه میگم

نه چرا ویرایش کنم ریحانه یه روز در میون حموم میکنه خاله ی فضولش
پستا پشت سره همه به تاریخشون نگاه کنی متوجه میشی
الهام مامان رامیلا
28 مرداد 90 15:13
سلام مامان ریحانه دخمل منم آذری ولی ششم و با ریحانه همسنن اونم همین کارا رو میکنه و آدم لذت می بره از کارهای بچه ها دوست داشتی به ما هم سر بزن من شما رو لینک کردم امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم دوست داشتی شماهم ما رو لینک کن باییییییییییی

مرسی که به ما سر زدید حتما میآم پیشتون
دنیای زیبا
28 مرداد 90 20:03
سلام
دنیای زیبا (زیباساز وبلاگ) با انواع متنوع شکلک و زیباساز در انتظار نگاه زیبای شما.
لطفا اگر لینک کردید اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم.:

مرسی که به ما سر زدید من خیلی وقته که لینکتون کردم
مامان شایان
28 مرداد 90 22:33
سلام مامانی ریحان جوون ! وای که وقتی این عکس ها رو دیدم یاد بچگی های شایان افتادم ولییییییییییی نازی خدا ببخشه براتون
الهام مامان رامیلا
28 مرداد 90 22:34
تشنه ام اين رمضان تشنه تر از هر رمضاني، شب قدر آمده تا قدر دل خويش بداني- ليله القدر عزيزي است بيا دل بتكانيم، سهم ما چيست از اين روز همين خانه تكاني


سلام دوست عزیزم ماروهم ازیاد نبرید تو این شبهای عزیز