ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

نظرات (5)

خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
14 مهر 90 11:37
آخي خوب باباييشو هم ميبردين بوشهر! طفلك! نگاه كن چه سوزناك سرشو زده به ديوار انشااله هرچه زودتر همديگرو ميبينيد. دوري خيلي سخته
ستاره
14 مهر 90 20:11
اين چيه كاملش كن


این پستو بابایی نوشته
مامان کوثر
15 مهر 90 17:51
کودکان در کنار ما بزرگ می‌شوند، می‌خندند، می‌گریند، بازی می‌کنند و یاد می‌گیرند.ن‌ها حق دارند که در مورد زندگی خودشان حساس باشند، نظر بدهند و بخواهند که نظر آن‌ها جدی گرفته شود. لحظه‌ای تامل کنیم و ... به کودکان گوش دهیم!
عزیزم روزت مبارک

روز کودک هم بر تو دختر گل کوثر جان مبارک ;-@}
مرسی مامانیه کوثر
مامان شیرین
16 مهر 90 14:13
سلام مامان ریحان جونی. من مامان پریا خانمم. دخترم الان درست 1 ماه و 3 روزش هست. من از 7 ماهگی بارداریم خواننده ی خاموش وبلاگتون هستم. و واقعا عاشق شیرین کاریهای ریحانه عزیزم بودم و از خدا می خواستم کوچولوی ما هم مثل دختر گل شما ملوس و بامزه باشه. شکر خدا دخترم واقعا نازو ملوس شده اما مشکلاتی داره که منو نگران کرده و خواستم از یه مامان دیگه مثل شما راهنمایی بگیرم. دختر من مدام بالا میاره و زیاد وزن نگرفته. ضمنا خوب شیر خودمو نمی خوره. البته وقتی شیرمو تو شیشیه میریزم می خوره!!! ریحانه جون شیرر خودتونو خورده؟ چند بار در روز میخورد؟ چقدر؟ خوابش در 1 ماهگگی چقدر بود؟ ممنون از راهنماییتون.

سلام ای شیطون

خاله ستاره
16 مهر 90 16:45
بابايي زياد غصه نخور ريحانا زود مياد پيشت