ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و پاستیل نوشابه ایی

1390/7/15 0:11
914 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

این پستو من ( خاله سودی)  افتخاری برات مینویسم

پریروز که رفته بودم کنار دریا دلم هوس کندی کرده بود رفتم کندی میکس ٣١ که شینیلی بخرم دیدم کلی پاستیل فله گذاشته منم که عشق پاستیلیم یه پاکتو برداشتم پر از پاستیل نوشابه ای کردم با یه تیر دو نشون زدم هم برا خودم خریدم هم برای ریحانه قلب

اینم نمایی از روبروی کندی میکس اینم دریای خلیج فارس

 اینم عکسهای ریحانی در حال خوردن پاستیل نوش جونت خاله قلبماچ

raihane

و اینم از نمایی از کشیدن پاستیل ریحانی عاشق این کار شده شیطان

raihane

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان آنیسا
15 مهر 90 2:26
نوش جونت ریحان جونم قربون اون چهره ناز ودوست داشتنیت گل خانوم
مامان زهرا نازنازی
15 مهر 90 3:13
قربون برم من
مامان پرهام
15 مهر 90 13:02
نوش جونت عسلی! ولی بهتره خوراکی رنگی کمتر به بچه ها بدیم

مرسی که به ما سر زدید

مامان طاها
15 مهر 90 17:04
نی نی ناز کوچک
روز کودک مبارک

لحظه لحظه ی زندگی تون پر از شادی و خنده
و ذره ذره ی وجودتون سرشار از عشق و محبت



مرسی از حضورت عزیزم
خاله ی امیرعلی
15 مهر 90 22:09
واقعا خوش بحالتون که لب دریا رفتین من عاشق دریام
سیماجون حسابی جای مارو خالی کنید
دلم براتون تنگ شده واقعا این دوری از هم رو احساس میکنم
امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره عزیزم
وااااااای واااااای چقدر بامزه میخوره خیلی خندم گرفت ریحانا جونم
نوش جونت عسلی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مادرو دختر

حتما مرسی عزیزم




مامان ماني
15 مهر 90 22:42
الهي قربونش .... نوش جونش عزيزم ......
خاله ی امیرعلی
15 مهر 90 22:59
سلام خاله سودی جون خوبید؟
منم عاشق پاستیلم خوش بحال ریحان جون که خاله ی مهربونش هواشو داره
سلام برسونید


سلام الهه جون من خوبم تو خوبی عزیزم؟
از دست ما خاله ها ببین چه کارهایی بر میاد عسیسم تو هم سلام برسون و امیر علی رو هزارتا بوس کن
مامان ثنا و ثمین
16 مهر 90 1:40
ریحانه گلی:روزت مبالک عسیسم


بر کودکان شما هم مفارک
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
16 مهر 90 8:05
روز پاستيل! نه ببخشيد روز كودك مبارك. دلمون كشيد بابا
مامان رهام
16 مهر 90 10:25
نوش جونت فسقلي.روزت مكبارك دخملي جونم
maedeh
16 مهر 90 12:45
Happy baby day!
آنــدیــآ دخمل مــآ
16 مهر 90 13:44
نـازیییییییییییییییییییییی چقد بانمک این دختررر خوشکللل روت مبارک ریحان نازیییی عسلیی
خاله ستاره
16 مهر 90 15:28
سلام واي چه با حال پاستيل ميخوره خوشش اومده بيشتر كنجكاو شده برا همين درگيرشه هي ميكشه پاستيلو خوشگله خاله

واسه خاله مهربونم

خاله ستاره
16 مهر 90 16:44
راستي من امروز رفتم سامي رو از مهد بيارم ديدم كلاه گذاشته سرش روش زده روز جهاني كودك مبارك گفتم بيام به ريحانا هم تبريك بگم فكر كنم كنار دريا جشن باشه برا بچه ها

مرسی خاله من میدونستم 16 مهر روز کودک بود
این روزو به سامی هم تبریک میگم

مامان آرمان
16 مهر 90 16:46
از چشم آهوان حرم می توان شنید

این دشتها به شوق شكار نگاه توست

بالای كاشی حرم تو نوشته است

هرجا دلی شكست همان بارگاه توست

با این كه سال هاست سوی طوس رفته ای

اما هنوز چشم مدینه به راه توست
میلاد اما رضا (ع) و همچنین روز جهانی کودک را هم به ریحانه جون و هم شما تبریک میگیم.



مرسی مامان آرمان جون بر شما هم مبارک

مامان زهرا نازنازی
16 مهر 90 17:11
★/(,")\★ ..★/♥\★.. .★_| |_★. روزت مبارک عزیزم
مامان سارا
17 مهر 90 9:10
عزيزم چه جوري داره ميخوره. اي شكموووووووو
مامان پارسا
18 مهر 90 14:35
وااااااااااااااااااااااااااای چه عکی باحالیه از خلیج فارس
من دریای جنوب و خیلی خیلی بیشتر از دریای شمال دوست دارم فقط حیف که از ما دوره ولی من دو سه سال یک بار حتماًمیرم سمت جنوب
چه پاستیلی میخوره وروجک خانوم

حالا کجاشو دیدی !!!
اقوام دارید یا واسه تفریح؟

مامان پارسا
19 مهر 90 23:44
نه عزیزم قوم وخویشم کجا بود
مامان سانای
23 مهر 90 0:00
من عاشق دریام ولی دریای جنوب رو تا حال ندیدم به ما هم سر بزن

مرسی از حضورتون و ختما میام پیشتون