ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و دیدار با یک دوست وبلاگی

1390/7/17 0:12
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسیسم

اول بگم که مامان سارا یکی از بهترین دوستای مجردی مامانیه که من همیشه رابطمو باهاش نگه داشتم و امیدوارم تو بتونی با سارا این رابطه رو بخوبی نگه داری و دوستای خوبی مث ماماناتون باشین.

پارسال که تو رو تو دلم داشتم اومدم بوشهر نشد که مامان سارا رو ببینم اما این سری که میخواستم بیام من به مامان سارا قول داده بودم که هروقت اومدم بهش خبر بدم تا اینکه امروز روزی بود که بعد از 1سال و نیم همدیگرو دیدیم آخرین باری که من  (مامانی), مامان سارا رو دید سارا یه دختر کوچولوی ناز شش ماهه بود تا امروز که سارا واسه خودش یه خانومی شده بود اینم عکسهای دیدار امروز

اینجا سارا داشت نقاشی میکشید ریحانه مدادو از دستش گرفت

سارا و ریحانه

یواش یواش دوستیتون به پایان رسیدو تبدیل به دعوا شد اینجا ریحانه میخواست پاکت آبمیوه رو از سارا بگیره

سارا و ریحانه

پ.ن:دیدار یک دوست وبلاگی همون سارا جونی که ازلینکامه

مامان سارا جون از همین جا یه باره دیگه از بابت کادوتون هم تشکر میکنم  ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان گیسو
17 مهر 90 2:19
سلام دوست گلم
امیدوارم همیشه شاد باشین


مرسی نازنین

مامان سارا
17 مهر 90 9:08
سلام عزيزم
چقدر زود آپ كردي .حسابي جا خوردم
قابلي نداشت عزيزم

دسته خاله سودی درد نکنه بعداز رفتن شما آپ کرد

مامان شینا
17 مهر 90 10:35
روزت مبارک ریحانه جون خوش به حالتون دوست جون جونی دارین

مرسی گلم مرسی که به ما سر زدید
مامان شایان
17 مهر 90 10:57
سلام
من از طریق وبلاگ خاله ریحانه خانم با شما آشنا شدم و خاله زحمت کشیدن آدرس وب رو به من دادن
ماشالله چه دختر نازی دارین. خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم لطف کردید که بهمون سر زدید

سيد اميرعباس بابا
17 مهر 90 13:51
سلام دوست جونم
خوبي؟؟؟
روز كودك و ميلاد امام رضا رو بهت تبريك ميگم...
خوشحال ميشم يه سر بهم بزني...
اگه دوست داشتي باهم دوست بشيم خبرم كن...
اين روزا خيلي مواظب خودت باش و لباس گرم بپوش كه سرما نخوري...
دوستت دارم
سيد اميرعباس

سلام مرسی که به ما سر زدید

مامان پریا
17 مهر 90 16:52
دوستیات بادوام
اوقاتت خوش
عاقبتت به خیر



مامان زینب
17 مهر 90 17:43
قلدر خان مداد بچه مردم رو بده بههههههههههشششششش
خاله ستاره
17 مهر 90 18:32
ريحانا هنوز كوچولويي ولي از حالا خيلي بلايي
خاله ی امیرعلی
17 مهر 90 21:12
سلام عزیزم خوشحالم دوست قدیمیت رو دیدی دوستیتون بادوام
مامان پارسا
18 مهر 90 14:30
دیدن یه دوست خوب همیشه لذت دقایق رو تو زندگی هزاااااااااااار برابر میکنه دوستیتون پایدار باشه و پر از معرفت و مهربونی و همزبونی
میبینم که حسابی قلدر شدیااااااااااااااااااااا

مرسی عزیزم