ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

کلاغ یا مرغ مینا!

1390/7/21 17:10
5,282 بازدید
اشتراک گذاری

الان یه چند روزیه که یه پرنده توی حیاط خونمون به حالت پریدن در حال رفت و آمده تا اینکه دیروز ریحانی ساعت 7:30 از خواب بیدار شدی منم که تا اینجا هستم از فرصت استفاده ی کافی رو نسبت به اینکه آفتاب به بدنت برسه میکنم و زود زود توی حیاط  می برمت.

 رفتم که دست وصورتتو توی روشویی حیاط بشورم پرنده رودر حال قدم زدن دیدم تا رفتم توی خونه به مامانم گفتم بازم کلاغه  نیشخند اومده توی حیاط مامانم گفت آره دیروز رفتم که سبد بندازم از دستم در رفت منم که از جسارتشو در رفتنش خوشم اومده بود رفتم که ازش عکس بگیرم هی در میرفت

تا اینکه مامانم واسه خرید رفت سوپرمارکت کوچه پشتی یکی از این پرنده رو توی قفس توی مغازه دید و به فروشنده گفت یه پرنه ایی مثه این تو حیاط خونمونه که یهو (به گفته ی مامانم ) فروشنده  زودی به طرف مامانم  برگشتو گفت که این مرغ میناست جفت همینه و از قفسم در رفته تازه حرف هم میزنه.

بعد از اون فروشنده قفس رو آورد توی حیاط تا جفتش بره توش اما این مرغ مینا خیلی با حال بود و اصلا به قفس نزدیک نشد

اینجا منم در حال عکس گرفتن از این مرغ شیطون بلا(به استناد اولیه من کلاغه)

جوجویحیاط خونمون

مرغ مینا

در حسرت جفت

مرغ مینا در انتظار جفت نیامده شیطون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

زهره مامان هلیا
21 مهر 90 21:36
بالاخره مرغ مینا پر شد

نه نیمد دیگه تو قفس دیگه خبر ندارم چی به سرش اومد

مامان پارسا
21 مهر 90 22:04
پس دنیای مرغ مینا هم شبیه آدمهاست بعد از مدتی جفتها از هم فراری مشین

ستاره
21 مهر 90 22:19
اولش فكر كردم مامانينا مرغ مينا خريدن بعد داستان و خوندم ديدم قضيه داشته مرغه

چه قضیه ایی هم ...!!!

ستاره
21 مهر 90 22:20
آخه خواهرمن كلاغ كه سياهه

ستاره
21 مهر 90 22:20
ولي خيلي خنديدم خداييش خيلي باحال بود جريانش
ستاره
21 مهر 90 22:21
اي مرغ شيطون نگاش كن چجوري ميدوه.
مامان کوثر
22 مهر 90 1:44
الان که دارم اینو برات مینویسم ریحانه جون 10 ماه و 0 روز و 11 ساعته شما دنیا رو واسه مامان بابا زیبا کردی 10 ماهگیت بازم مبارک

مرسی نازنین

منامامان الینا
22 مهر 90 12:29
سلام مامانی ریحانه جون
راستی میدونستی که دخملی منم آذرماه بدنیا میاد! تاریخ زایمان طبیعی ام 21 آذر ماهه!

چه خوب ایشالا به سلامتی زایمان کنی
نسترن
22 مهر 90 15:00
سلاااااااااااام أخييييييييييييييييي مرغ ميناي ما هم همين شكليه اسمشم عسله ولي هنو حرف نميرنه!
ستاره
22 مهر 90 18:14
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 21:56
عکسا رو دیدم... کلاغ


باور کن شما هم از دور میدید اول حدس میزدید که این پرنده کلاغه

خاله نسرین
26 مهر 90 9:40
آخی مام یه مینا داشتیم البته بابا بهش میگفتن خرما خور .حالا نمیدونم همینه یا نه.
مهتاب
28 فروردین 91 12:43
سلام من یه مرغ مینا دارم اصلا شبیه کلاغ نیست چون خیلی بازیگوش و با مزس کلی هم حرف میزنه 8 ماهشه همین الانم که دارم این نظر رو مینویسم داره التماس میکنه که از قفس بیارمش بیرون هی میگه: بدو بیا، بدو، مهتاب، بیا، خوبی، نازی و ... هر وقت میخواد بیاد بیرون هر چی بلده میگه که منو راضی کنه بیارمش بیرون