ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

محل کار خاله سودی

1390/7/19 13:23
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

ziba

جوجو صبحها هروقت خاله از خواب بیدار میشه میخواد بره سر کار تو رو میبوسمziba آخه خیلی ناز میخوابیدنیای زیباامروزم زیاد کارندارم گفتم برات مطلب بنویسم محل کارمم نشونت بدم .ziba

چندتا عکس گرفتم ,عکسارو میزارم که خاله ستاره هم ببینهziba

اینجا منطقه ویژه یا همون گمرک خودمونه

منطقه ویزه اقتصادی بندر بوشهر1

اینجا هم کشتی باربری اومده بود منم که فورا عکس میگیرم

کشتی باربری

اینم میز کار من نیشخند

میز کار خاله سودی

اینم از نمایی دیگر که خاله سودی هر روز صبح دریا و کشتی هارو تماشا می کنه

منظره ای که همیشه صبح میبینم

و دیشب داشتیم میرفتیم خونه مادربزرگ خاله نیشخند منم شیطونی کردم ازت عکس گرفتم

مامانتو خسته کرده بودی نمی نشستی تو کالسکه ما هم داشتیم پیاده روی میکردیم

مامانی خسته

بعدا نوشت مامانی: خاله مرسی حسابی سوپرایز شدم وقتی داشتم وارد وب میشدم دیدم که ریحان عسلی تازه بروز شده اول فکر کردم شوشو مطلب گذاشته بعد که چند بار رمز رو زدم دیدم دوباره تغییرکرده میخواستم زنگ بزنم ازت بپرسم که خودت زنگ زدی منم این عکسارو میذارم تا این پست کامل تر بشه

ziba ریحان عسلی

ریحان عسلی

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

zeinab
19 مهر 90 14:16
قربونت بشم عزیز لم ریحانه چقدر نازی مرسی که سر زدید و تبریک گفتید این وب را هم ببینیدhttp://www.niniq.niniweblog.com/

در اولین فرصت حتما میبینم

مریم
19 مهر 90 14:38
با افتخارلینکتون کردم همشهری

مرسی نازنین کاشکی آدرستو میذاشتی تا منم بتونم لینکت کنم

مامان کوثر
19 مهر 90 15:08
سلام خوفین
اول سلام به خاله سودی جون خوبین خوش میگذره بهتون خوار جونی و خواهر زاده نازتون اومده پیشتون خوش باشین همیشه
ریحانه جونی و مامان جونش هم ای ول همیشه شاد باشین و دلتنگ بابایی نباشین جاش پیشتون حسابی خالیه
یه عالمه بوس برای همه تون

مریم
19 مهر 90 15:14
اخ یادم رفت نظرم تا ییید نکنیا
زن عمو الناز
19 مهر 90 16:21
چقدر نازی تو ریحانه جون ماشالاه یه پا خانوم شدیا واسه خودت
دلم براتون حسابی تنگ شده
بی صبرانه منتظر دیدارتون هستم
سلام برسون سیما جون

حتما ما هم همینطور بزرگیتونو میرسونم

خاله ستاره
19 مهر 90 18:42
به به اينم محله كار خاله سودي بهت تبريك ميگم خاله سودي

مرسی عزیزم حال کردی با منظرش ؟
خاله ستاره
19 مهر 90 18:42
نازي ريحانا ميبينم كه رفتي خونه بي بي خوشگذشت بهتون

واسه من آره اما مامانم بیچاره همش کثیف کاریهای منو تمییز میکرد !

خاله ستاره
19 مهر 90 20:17
بي بي هم كه بسيار متعصب روي منزلش آخ آخ اگه يه چيزي ريخت ديگه واي



مامان زینب
19 مهر 90 23:21
عکس اخری رو من بخوووورم؟؟؟؟

اگه بخوری تموم میشم دیگه

مامان سارا
20 مهر 90 7:52
سلام خوبي؟
به به چه محل كار باحالي از اون بالا ميشه همه چيزو ديد

سلام مرسی آره خیلی با حاله

maman danial
20 مهر 90 9:26
salam azizam,mer30 babate tabtiketoon,mamnoon ke be webe dani sar zadin.bazam be ma sar bazanin dokhtare khoshgheleto beboos.

خواهش میکنم مرسی

خاله ی امیرعلی
21 مهر 90 21:41
سلام خاله سودی چقدر کار خوبی داری همیشه دریارو میبینی
امیدوارم همیشه موفق باشی
اینم یه خسته نبااااااااااااااااااااااااااااااشییییییییییی باحال واسه خاله سودی باحال و مهربون که هم خودش گله هم خواهرزادش

مرسی الهه جون همچنین شما

مامان پارسا
21 مهر 90 22:09
خدا قوت خاله سودی جون
برای دخملی ناااااااااااااااااز

مرسی گلم