ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و 10 ماهگی

1390/7/20 13:42
515 بازدید
اشتراک گذاری

 

ziba

سلام مامانی

ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه … تو هم یکی

هستی … وسعت عشق من به تو هم یکیه … پس اینو بدون از الان و تا همیشه یکی دوستت دارم . . .

عزیزم ماهگرد تک رقمیت به پایان رسیدو وارد ماهگرد دو رقمی شدی 

 به ماهگرد دو رقمی ماهگی  خوش آمدی  ziba

 

ریحان عسلی

 

بعدا نوشت: سامی آپ کرده هورا 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کوثر
20 مهر 90 10:17
سلام عسیسم ده ماهگیت مبارک باشه همیشه سالم و سلامت و شاد باشی
مامان محیا
20 مهر 90 10:21
خدا بهت صبر بده چطور یکسال و نیم نرفتی؟ما تهران تا شمال کلی دلتنگی میکنیم..خوش بگذره

پیش میآد دیگه همیشه که این طوری نمیشه مرسی عزیزم

مامان سارا
20 مهر 90 11:02
وااااااااي عزيزم خيلي هم بهمون خوش گذشت
راستي 10 ماهگي ريحانه جونم مبارك باشه
قربون دست زدنش بشم من . جيگرمه

مرسی نازنین

خاله هدي
20 مهر 90 11:22
مباركه تبريك ميگم خوشگل خانم. چقدر سريع داري به يكسالگي نزديك ميشي. فقط دوماه ديگه مونده كه ماماني و بابايي اولين جشن تولد زندگي رو برات بگيرن ماشااله : X
مریم
20 مهر 90 14:29
ماشالا ماشالا



مامان ثنا و ثمین
20 مهر 90 14:54
مبالک باشه دخملییییییییی ازهوای بوشهر لذت ببر که وفتی رفتی تبریز باید حسرت این هوای بهاری رو بخولی

مرسی عزیزم
فاطمه
20 مهر 90 14:56
سلام مامان ریحانه!
من عاشق دختر کوچولوتون هستم. مدت هاست که هر روز به وبتون سر میزنم و از شیرین کاری های ریحان عسلی لذت میبرم! خدا براتون حفطش کنه!
با اینکه 25 سال سن دارم ولی ریحانه برای من مثل یه دوست کوچولو میمونه، خیلی دوستش دارم.

ممنون فاطمه جون ای شیطون
در مورد ریحان عسلی هم شما لطف دارید
آدرستو چرا نذاشتی دوست خوبم؟

خاله ستاره
20 مهر 90 15:03
ده ماهگي مبارك ريحانا
mamani helena
20 مهر 90 19:48
khale joon mashala dari bozorg mishi khanoom tar mishi enshala hamishe salemo salamat bashi
مامان پرهام
20 مهر 90 22:38
مبارکه از این که می بینم شما هم مثل من تنهایی کمی روحیه می گیرم

حالا چرا از تنهاییم روحیه میگیری
مامان پسرا
20 مهر 90 23:22
سلام عزیزم! سفر به خیر! خوش میگذره؟
ده ماهگی ریحانه جونی مبارک! ذوق کردم وقتی عکس ریحانه رو تو ویترین دیدم. مثل وقتی که آدم یه آشنا رو تو خیابون میبینه!
بووووووس واسه ریحانه جونم!

مرسی عزیزم
بوسسسسسس

مامان پسرا
20 مهر 90 23:24
سلام عزیزم! سفر به خیر! خوش می گذره؟ ده ماهگی ریحانه جونی مبارک! ذوق کردم وقتی عکسشو تو ویترین دیدم. حسش مثل وقتی بود که آدم یه آشنا رو تو خیابون می بینه! بووووس واسه ریحان عسلی!
مامان یاسمین زهرا
21 مهر 90 1:46
بارکه ناناز
مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 8:16
سلام عسلی.10 ماهگی مبارک.خوب داری خوش میگذرونیها.جبران یک سال و نیم رو دارین میکنید.
ایشالله که همیشه شاد و سلامت باشید.
سلام همه فامیلای بوشهری رو هم برسونید.

سلام مرسی نازنین بزرگیتونو میرسونم خیلیدلم میخواد ببینمتون
مامان شینا
21 مهر 90 9:35
ده ماهگی ریحانه کوچولو مبارک
مامان عسل
21 مهر 90 10:06
ده ماهگيت مبارک ريحانه جون
خاله ی امیرعلی
21 مهر 90 21:38
مبارکه عسلی جونم
مامان پارسا
21 مهر 90 22:07
ده ماهگیت مبارک عزیزم
النگوهای عروسم و ببینید

قشنگه

مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 21:58
ماشالله چه عروسکی دارین شما...اسپند یادت نره. راستی من از تو نطرات سایت سامی وبلاگتون رو پیدا کردم. امیدوارم موفق باشین

مرسی شما لطف دارید عزیزم

غزلک*مامان فسقلی*
23 مهر 90 12:53
هزار ماشاالله چقدر ناز و خوشتیپه دخترمون