ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

اومدن مادر جون (مادری) ریحانه

1390/4/19 14:13
1,391 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که دیگه الان دیروز شده مامانی Hippie زودتر از همیشه ساعت  10:30بیدار شدم تا به کارای عقب افتادمniniweblog.com برسم مثله همیشه اول اومدم وبلاگ ریحانو چک کنمniniweblog.com و یه سری تو وبلاگای دیگه زدم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو میخواستم به کارام  niniweblog.comبرسم که یهو آیفون به صدا در اومد و منم که منتظر کسی نبودم جواب دادم اون طرف گوشی یه صدای آشنا اومد اما نشناختم بازم گفتم شما که دوباره گفت باز کن ماییم من که این بار صدارو شناخته بودم هیجان زده
رفتم به طرف حیاط که ببینم اون صدایی که شنیدم حدسم درست بوده یا نه که البته درست بود مامانم با خواهر کوچیکم ستایش بودن من همینطور که ماتو مبهوت بودم
به مامانم   گفتم اینجا چیکار میکنید بعداز ماچ و خوش آمد niniweblog.comگویی گفتم  آخه شب قبل شما از مشهد داشتید میا ومدیدniniweblog.com  تهران ............... بله خواهرم ستاره  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے   که تهران زندگی میکنه با مامانم نقشه کشیده بودن که منو سوپرایز کنن و من چقدر خوشحال شدم    آخه مامانمو از وقتی ریحان ٢١ روزه بود تا الان که ٥ ماهو ٢٤ روزشهتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  ندیده بودم مامانی خیلی دوستت دارمniniweblog.com

 

http://i9.glitter-graphics.org/pub/1133/1133709pt2njd0zyj.jpg

 

ریحانه  و ستایش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عسل
18 خرداد 90 14:59
سلام ببخشید نمیدونم چرا نی نی گپ یهو هنگ می کنه شایدم از کامپیوتر من باشه سلام برسون و ریحانه جونو ببوسین
مامان نیاز
18 خرداد 90 18:50
خیلی خیلی ممنون از لطفت
آخرين فرصت
18 خرداد 90 19:31
سلام خوبين؟ چه كار قشنگي كردين واقعا . چه مامان خوش ذوقي داره ريحانه كوچولو . هزار ماشالا چقدر ماهه من از طرف سودي اومدم .
مامان سارا
19 خرداد 90 9:27
واااااااااااااااااااااااي چقدر خوشحال شدم از اينكه شنيدم مامانت اومده پيشت . اميدوارم بهت خوش بگذره . عزيزم چقدر مامانت اينا ذوق ريحانه رو ميكنن
شکـلکســتان (✿◠‿◠)
20 تیر 91 14:20
سلااااااااااااااااام گلم وبلاگت خيلی خوشگله با تبادل لينک موافقی ؟ من يه وبلاگ شکلک دارم از شکلکاش ميتونی استفاده کنی شرطش اينه که اول با عنوانم بلينکيم و بعد نظر بذاری و بگی تا بهت رمز بدم منتظرم عزيزم

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡_|̲̲̲͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡_*̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡__

دوست داشتی هم لوگومو بذار تو وبت

سلامممممممم
شما لطف دارید
اوکی متوجه شدم ، مرسی از حضورتون
بهاره و تیارا جون
25 بهمن 92 15:27
سلام ریحان جون چه قدر نازی تو. حموم رفتی گریه نکری تیارا ما که گریه میکنه و هر وقت میره حموم باید با اسباب بازی بره