ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و شعر های خاله ستایش

1390/4/19 13:55
1,484 بازدید
اشتراک گذاری


من که این روزا خوش به حالم شده و مامانم  و خواهرم پیشمن خیلی خوشحالمو تو پو
ست خودم نمیگنجم  حالا که ستایش هم هستش خیلی راحتر شده کارا واسم آخه ریحانه جون بغلیه و تا هم میخواد گریه  کنه خاله ستایش بغلشniniweblog.com  میکنه و واسش شعر میخونه امروز واسش اینو میخوندniniweblog.com

آهویی دارم خوشگله   فرار کرده ز دستم    دوریش برام چه مشکله کاشکی اونو میبستم  ای خدا چیکار کنم   آهومو پیدا کنم    وای چه کنم    وای چه کنم    آهومو پیدا کنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

زمستون اومده جونم زمستون      هوا سرده میاد هی برفو بارون   هوای سرد برفیو بنازم    دلم می خواد آدم برفی بسازم     آدم برفی مثه یه قرصه ماهه    دماغش یه هویج    چشاش سیاهه اگه خورشید بیاد از پشت ابرا   یهو آب میشن اون گوله برفا  

 

                   

ریحانه خانم  هم خیلی ذوق شعر های خاله کوچیکشو  میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
21 خرداد 90 14:48
خدارو شكر كه اين روزها به همه داره خوش ميگذره اميدوارم هميشه خوش و خرم باشي از طرف من ريحانه ناز و كوچولو رو بماچ
ناهيدمامان فاطمه گلي
24 شهریور 91 2:28
سلام مامان ريحانه گلي خوبيد عزيزم ريحانه جون خوبه نمي دوني چقدردلم براتون تنگ شده بود سفركندوان هم كه خداراشكرخيلي خوب بوده ريحانه جون چقدرنازترشده ماشالله قربونش برم من اينترنت ندارم كه زودزود سربزنم الان هم ازطريق گوشيم اومدم ببخشيد كه ديرشدكه بهت سرزدم ريحانه روببوس خصوصيدارم عزيزم البته اگركه سيو شود:-*@-}--:-o

سلام عزیزم
ما خوبیم شما در چه حالی ؟
نگرانت بودم خوب شد اومدی
مرسی از خصوصیت عجباااااا ولی مهم همونیه که تو خصوصی برام گفتی