ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و دیروز 27 آذر

1390/9/27 1:23
939 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم

همونطور که تو پست قبلی نوشتی دیروز 90/10/26  حال عجیبی داشتم من که نتونسته بودم تو مراسم بابا بزرگم شرکت کنم وقتی عکسارو دیدم حال عجیبی بهم دست داد بیشتر فقدان بابابزرگمو درک کردم

دیروز وقتی مامانم از مراسم برام میگفت من فقط گریه میکردم اصلا دست خودمم نبود نمیتونستم جلوی سرازیر شدن اشکامو بگیرم ریحانی شاهد و یاور همیشگی فقط نگام میکرد

بابایی هم که حال و هوام و دیده بود ساعت 7:00 زنگ زد که پاشو بریم خونه آقا موسی( برادر شوهرم ) اول قبول نکردم اما بعدش راضی شدم

دیروز روز خاصی بود برام ریحانی ببخش عزیزم قبل از رفتن اینروزا که ریحانی یاد گرفتی از روی مبل بالا بری همش منو تحریک میکردی که دنبالت بدومم و از دستم فرار کنی یکمی اینجوری باهات بازی کردم انقدر برام دلبری کردی که گرفتمت تو بغلمو محکم فشارت دادم (مامانا میدونن من چی میگم) انقدر که دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرمو از لپای خوشمزت یه گاز کوچولو گرفتی فدات بشم من همه ی دنیای منی

بعدشم لباساتو پوشوندم و آماده شدیم که بریم خونه عمو موسی اینم عکسای دیروز ریحان عسلیم

سمت چپ صورتش که قرمز شده جایی که من گاز گرفتم قبل از اونم پرتقال خورده بودی ببین چطوری لباساتو کثیف میکنی روزی دو دست لباس عوض میکنم برات جوحو بلا

ریحان عسلی

قوربونت نگاهت بشم من

ریحان عسلی

 

ریحان عسلی

دالی از نوعی دیگر ...!

ریحان عسلی

بابایی یکم دیر کرد ریحانی هم هی می رفت تو اتاق هی می اومد قبلنا می نشستی از روی چهار چوب در رد میشدی اما الان حرفه ایی تر شدی یه گوشه می گیری و ...

ریحان عسلی

این صندلی هم عید امسال مادر جونی برات فرستاد دیروز در آوردم تا ببعی سواری کنی اما مثه همیشه یکم که بازی میکنی دلت می زنه و دیگه کاری به کارش نداری

ریحان عسلی

از اونجایی که هوا اینجا خیلی سرد من از زیر شلوار یه ساق می پوشونم انگاری خوشت نمیآد و داری باهاش ور بری که درش بیآری اما نمیتونی خانم خانما

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه
27 آذر 90 10:19
چقدر رنگ قرمز به ریحان عسلی میاد! تو این لباس خیلی خواستنی شده!

ممنون خاله جون
خاله ستاره
27 آذر 90 10:36
سلاممممممم چقدر اين ريحانه بلا و با نمكه خيلي دوسش دارم يه بوس برا ريحاني



خاله ستاره
27 آذر 90 10:36
سوغاتي هاي ريحان پيش منه ها همين روزها پستشون ميكنم

مرسی خاله
پس منتظریم
مامان ثنا و ثمین
27 آذر 90 16:55
سلام. ماشااله چه زود به زود و زیاد زیاد آپ موکونی.بارک اله به مامان زرنگ
عکس دومیش که داره بالا رو نگاه میکنه خیلی ناناز شده

سلام مجبورم باید خودمو برسونم
مرسی عزیز چشماتون ناز میبینه
مامان یاسمین زهرا
27 آذر 90 23:19
برا دخمل خوشگل که خیلی قرمز بهش میاد.


خاله ی امیرعلی
2 دی 90 23:07
فدای خندیدنت بشم من الهی
چه عکسهای نازی


خدا نکنه
چشماتون ناز می بینه