ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و ماژیک

1390/9/26 1:56
1,623 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیطون بلای مامان

یه روز که می خواستم لباس بابایی رو اتو کنم داشتی با یه ماژیک بازی می کردی اومدم میز رو گذاشتم رفتم که اتو رو بیآرم از اتاق تا لباس بابایی رو انتخاب کنم و بیآم دیدم در ماژیک رو باز کردی و شروع کردی به خط خطی اولین باری بود که این کارو میکردی چقدر من ذوق کردم
فرداش که داشتم خونه رو جارو می کشیدم دیدم از آثارتون روی فرش هم نقش بسته ریحان عسلی چقدر تو بلایی اینم عکساش

ریحان عسلی

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فرناز/مامان ریحانه
26 آذر 90 2:46
سلام خانمی ریحانای نازنازی ماشاا... چقدر شیطون شده منم باید خودمو آماده کنم برای همچین روزایی
به من رمز نمیدین آیــــــــا؟
راستی تاریخ خای پست خونه تکونی اشتباه نشده؟

بله منتظر این روزا باش خانمی
نظر خصوصیتونو چک کنید
نه چطور مگه درسته
مامان محیا
26 آذر 90 8:01
خوب شد رو لباس بابایی نکشید...بوووووس

سلام خوبید
نه اول میزو گذاشتم بعد لباسو آورد
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 9:09
شيطون شده ريحان عسلي ماماني تازه اولشه منتظرباش هنوز مونده

نه تورو خدا !!!
مامان سارا
26 آذر 90 9:40
....ღ♥ღ
..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
..............................@@...............ღ♥ღ
................................................ღღ
بدو بیا عزيزم منتظرتم


اومدممممممممممم
مامان کوثر
26 آذر 90 9:59
وروجک دیگه شروع کردی عسلی تمام خونه دیگه خط خطی میشه .......هی وای من
مامان اميرحسين(سام)
26 آذر 90 10:33
راستي چه لباسش خوشگله

دست شما درد نکنه
خاطره مامان بردیا
26 آذر 90 16:18
ای وروجک اونجا بودم که کلی می چلوندمت..

عزیزی
مامان آرمان
26 آذر 90 17:45
سلام.
معرفی میکنیم:نقاش مشهور......ریحان خانم......
برای دیدن آثار لطفا چند سال دیگه سر بزنید تا آثار منتخب را ببینیند.
مامانی خودت را برای رنگ آمیزی و آثار هنری بی نظیر این کوچولو آماده کن.

نه تورو خدا ...!
حسنی
26 آذر 90 18:10
حسنی:ریحان عسلی جونم خصوصی بهت بگم مامانم و مامانت نفهمن چون می کشنم خیلی مامانت مهروبون مامان من که اینهو جنه

مرسی شما لطف دارید
آخی چرا مگه چیکارت میکنه؟
mamani helena
26 آذر 90 18:53
elahi ghorbonet beram ba on sheitanatet bala mamani alan miram espand dod mikonam vase jigaram

آخی نازی مرسی خانمی
نازنين
26 آذر 90 22:28
اي شيطون بلا.


نازنين
26 آذر 90 22:29
ريحان جون كد النا تو جشنواره 159 هستش يادت نره.مرسي.

نه خاله حتما