ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه به روایت تصویر

1390/4/25 2:04
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

عزیزم این روزا خیلی شیطون بلا شدی کمتر میشینی همش میخای یکی زیر بغلتو بگیرهو راه بری یا اینکه تو بغل باشی

niniweblog.com

چند روزه پیش بابایی برات عروسک خریده بود گذاشتم جلوت بازی کنی ازش ترسیدیو گریه کردی یکی دوساعتی طول کشید تا باهاش بازی کردی  

 

جوجو

اینجا از عروسکت میترسیدی

جوجو1

میذاشتم جلوت پسش میدی

جوجو2

من عاشق این لباسیم که تنته آخه این اولین کادویی که مادر جونی(مامان من) بهت داد وقتیکه رفته بودیم واسه تعیین جنسیت و معلوم شد دختری

وقتی هم از بازی با اسباب بازیهات خسته میشی با پاهای قور قوری بازی میکنی

جوجو3

دیروز من ملافه رو کشیدم روت و وقتی برداشتم کلی خندیدی Kazi & Dora emoticonو خوشت اومده بود

حمومی

بدون شرح!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین نرگس نفس مامان
25 تیر 90 11:26
ریحانه جون بلا شدیقربون شیطنتات چرا از عروسکت میترسی شاید چون کچلهریحانه جون ممنون که به وب من سر زدی لیدی به زبان عربی یعنی پسرم مامانم هم من رو همیشه لیدی صدا میکنه
نازنین نرگس نفس مامان
25 تیر 90 11:38
سلام ببخشید مامان علی جون از سیستم من وارد شده بود و فراموش کرد که مشخصات رو عوض کنه دوست عزیز یه عالمه بوس واسه عسل ملوس
نازنین نرگس نفس مامان
25 تیر 90 11:39
نازنین نرگس