ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و baby

1390/5/29 17:10
768 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

ریحانه که چند وقتیه یاد گرفته میگه بابا ماما حسابی خودشو تو دل بابایششniniweblog.com جا کرده و هی از طرف باباییش قربون صدقه میره


چند وقته پیش که از مهمونی برمی گشتیم مثه روال همیشه من ریحان عسلیو گذاشتم زمین و اسباب بازیهاشو دادم دستش تا بتونم لباسامو در بیارم همینطور که داشت بازی می کردniniweblog.com از خودش صداهای عجیب در میآورد و هی میگفت bay bay bay  _ bi bi bi bi

بعداز اون هم گفت baby
من وبابایی به هم یه نگاهی کردیمو بعد بابایی گفت چی ریحانی ریحانه دوباره تکرار کرد baby دیگه بابایی رو کجا میدیدی niniweblog.comتورو بغلت کردو یه بوسه گنده ازت گرفتو خوشحال از اینکه ریحانیش میگه baby منم گفتم بچه ها تو این سن حرفا و صدا های نا معلومیو از خودشون در میآرن اما بابایی که قبول نمیکرد 

 

 

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم (مامان روشا)
30 مرداد 90 1:53
بی بی من عاششششششششششششششششششششقتم


فرناز
30 مرداد 90 3:34
منم ریحان عسلی دارم خب.

خدا براتون حفظش کنه

خاله ی امیرعلی
30 مرداد 90 3:41
فدااااااااااااااااااااای اون بابا و ماما گفتنش برم من
ماشالا خیلی زرنگ و نازه ایشالا زمانی برسه که معنی واقعی مامان و بابا رو بتونه درک کنه خدا حفظش کنه
هزارتا بووووووووووووس

مرسی عزیزم به امید اون روز
مامان پارسا
31 مرداد 90 8:24
جووووووووووووونم