ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و ماه مبارک رمضان

1390/5/17 2:52
839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم

آمد رمضان و مقدمش بوسیدم . در رهگذرش طبق طبق گل چیدم . من با چه زبان شکر بگویم که به چشم . یکبار دگر ماه خدا را دیدم

http://www.shetabdownload.com/wp-content/uploads/2010/08/ramezan.jpg

امسال ماه رمضان واسه من و بابایی  رنگ دیگه ایی داره آخه ما یه فرشته کوچولورو پیشمون داریم من دیروز 90/05/10 روزه گرفتم ببینم میتونم روزه بگیرم که خدارو شکر تونستم تحمل کنم و امسال می خوام  تو این مهمانی بزرگ شرکت کنم و از الطاف خدای مهربون بی دریغ نباشم

پارسال که ریحانه رو 6 ماهه باردار بودم ولی امسال ریحانه رو درniniweblog.com آغوشم دارم

friend - emoticonswallpapers.com

من از امروز ختم قرآنمو شروع کردم اما مگه ریحان عسلی گذاشت با توجه  کافی و کامل به آیه ها قرآن  بخونم 

اینا نمونه هایی از شیطونی های نازنینمه

ببخشید اگه عکسام کیفیته خوبی نداره با دوربین موبایلم عکس گرفتم دوربینم شارژ باطریش تموم شده بود و منم یادم رفته بود شارژ کنم

 

زیبا


جوجوطلا 78

همینطور که من قرآن می خوندم با جلد کتاب قرآنم بازی میکرد

جوجوطلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
11 مرداد 90 2:28
سلام تو این ماه عزیز ما رو هم دعا کنین
گل دخملتون چه نازنین و عسله ماشاالله خدا حفظش کنه

سلام ممنون حتما محتاجیم به دعا
ریحاته
11 مرداد 90 13:30
عزیزم قبولت باشه ایشالا.
منم دعا کن حتمأ.
یادت نره هاااااااا.


قبول حق عزیزم
مامان پریا
16 مرداد 90 11:52
سلام
طاعات و عبادات شما هم مورد قبول حضرت حق
بازم گلی به جمال دختر هفت ماهت که می زاره قرآن بخونی دختر من که دوسال و نیمشه نمی زاره من نگاهم به قرآن بکنم که مثل هووا اونم قرآن می خواد منم که می ترسم پاره ش کنه از قید قرآن خوندن خودم می گذرم
از این که به وبلاگ دخترم سر زدین خیلی خوشحال شدم
و از این که ارتباطمون رو بیشتر کنیم و تبادل لینک هم داشته باشیم خیلی بیشتر خوشحال می شم


حتما منم دوست دارم شمارو با افتخار لینک میکنم