ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و دختر عمه

1390/5/15 2:24
397 بازدید
اشتراک گذاری

من نمیدونم اینترنته من اینجوریه یا واسه همه کم سرعت شده الان یه چند روزه که تا مطلبمو مینویسم میخوام ارسال کنم ارسال نمیشه و خیلی طول میکشه منم دیگه حوصلم نمیشد و بیخیال میشدم

این مطلب برمیگرده به روز 5شنبه روزی که عمه و عموی ریحان از تهران اومدن طبق قرار  که مادر جون همه رو واسه افطاری دعوت کرده بود قرار بود جمعه همه همدیگرو ببینیم که ساعت 6 بود که زهرا دختر عمه ی ریحان زنگ زد پس کی میاید منم گفتم آخه قراره فردا بیاییم دیگه گفتن نه ما میخوایییم ریحانو زودتر ببینیم

دیگه به قول بابایی که میگفت بهشون بگو ما میخواستیم فردا بیایم حالا که شما اصرار کردید امروزم میایم

منم زودی ریحانو آماده کردمو رفتیم

زیبا

قند عسل

ریحانه قند عسل من  

  ناناز من

ریحانه علاوه براینکه یه چند روزیکه کم کم داره چهار دستو پا میره اینروزا خودشو آویزون وسایل هم میکنه که بلند شه زیبا                          

ناناز من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان شایان
15 مرداد 90 2:57
سلام مامان ریحان جوون ! منم همین مشکل و دارم خیلی خسته میشم تا یه پست بزارم ولی فقط بخاطر کوچلوهامون
راستی من لینکتون کردم !خوشحال میشم بهمون سر بزنید

سلام مرسی که به ما سر زدید حتما میام پیشتون
خاله سودی
15 مرداد 90 12:12
سلام خوبی؟
میگم کو عکس من نذاشتیا 3 تا طلبت
جان چه آبی بهش میاد اما دستمال سرش تکراری بود

بزودی میذارم
خاله سودی
15 مرداد 90 12:13
هان افطار چی خوردین جای ما رو هم خالی نکردین

افطار:نون و پنیرو سبزی _ کوکو _ سوپ _حلوا زنجبیلی که من نخوردم
شام: برنج و کباب زدیم به بدن جاتون خالی

خاله سودی
15 مرداد 90 12:14
هی روزگار بی مروت میگم واسش چرا موگیر نمیخری همش تل!!!!!!111

آخه مو داره ریحانه مو گیرایی که دارم اندازه موهاش نمیشه خاله خانم
خاله سودی
15 مرداد 90 12:14
جات خالی دیشب کستر خوردیم

نوش جان
مامان سارا
15 مرداد 90 14:21
سلام عزيزم
خوبي؟
بالاخره بعد از چند روز اومدم
قربوووووووونش برم دلم ميخواد زودتر ببينمش

سلام مرسی بهتر شدی؟ ایشالا میام حتما بهت یه سر میزنم
خاله ی امیرعلی
15 مرداد 90 14:51
سلام عزیزم اره مال منم کم سرعت شده خیلی کلافه میشم
خیلیییییییییییییییییییییییییییی این دخملت نازه لباسای خشگلشم خشگلترش کرده ماشالا چشم نخوره ایشالا

مرسی نظر لطفتونه
مامان پارسا
15 مرداد 90 15:24
از بس که دخملمون نازه نمیشه که ندیدش ،خوش گذشت پیش فامیلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بازی کردی حسابی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خوش گذشت اما این دخملی ما خیلی دیر یخش آب میشه زود با کسی صمیمی نمیشه
مامان هلیا
15 مرداد 90 15:57
دخمل شما هم با نمک خدا براتون نگهداره.ممنون که به ما سر میزنید