ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و هندونه

1390/5/18 4:17
924 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب 90/05/16 بابایی داشت هندونه میخورد  شما هم داشتی واسه خودت بازی میکردی تا باباییو با هندونه دیدی خودتو با چهار دستو پا رسوندی به بابایی تا از خوردن هندونه بی نصیب نباشی ای شکموی مامان


ریحان عسلی

باباییی اول با قاشق هندونه میداد بهت اما تو که قانع نبودی همه رومیخواستی پس مجبور ...........

ریحان عسلی

بدون شرح!!!!!!!!!!!!

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پارسا
18 مرداد 90 4:55
نوش جووونت،قربون اون جای دندونات رو هندونه برم من
نن آقا
18 مرداد 90 5:20
ماشاا... خدا حفظش کنه. خداکند وقتی بزرگ شد قدر اینهمه لطف ومحبت رو بدونه . من که فرزندانم بزرگ شده اند میفهمم که اینهمه توجه چقدر از والدین مخصوصا مادر انرژی می گیرد .انشاا..درسایه توجهات خداوند فرزند قدرشناسی باربیاید .

سلام نن آقا خدا نوه هاتونو براتون نگه داره مرسی که به ما سر زدید من هرکاری میکنم از سر وضیفه مادری .........
غزلک*مامان فسقلی*
18 مرداد 90 15:24
ای جاااااااااااااااااانم بخور نوش جووووونت
مامان مرجان
18 مرداد 90 15:57
سلام ریحانه خانومه خوشمل!!! تو هم هم اسم دخمل طلای منی چقدم نازو خوشملی و ملوسی دوستت دارم تازشم من و تو با هم تو یه ماه به دنیا اومدیم! اما تو از ریحانه من 4 ماه بزرگتری همیشه زنده باشی و لبخند به لب باش ریحانه بهشتی با اجازت لینکت میکنم
عمه مائده
19 مرداد 90 16:09
الهی قربونت برم عزیزم
مامان آروین
19 مرداد 90 22:32
سلام عزیم چقدر نازی خدا حفظت کنه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید

سلام مرسی از اینکه زود اومدی پیشمون چشماتون ناز میبینه
مامان سارا
20 مرداد 90 8:55
عزيزم نوش جوووووووووونت
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
21 مرداد 90 3:58
ماشاالله به این دخمل هندونه خور .نوش جونت خاله.صدف منم عاشق هندونه ست.
مامان ماهان عشق ماشین
22 مرداد 90 11:23
ای جاااااااااااااااااانم بخور نوش جووووونت
خاله ياسمين زهرا
24 مرداد 90 10:05
اينطوري هندونه نخور دل هندونه غش ميره برات! راستي بعد از هندونه، يه ذره نبات داغ بخوري بد نيستا. شب راحت تر مي خوابي

مرسی از راهنماییتون