ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحان عشق مامان و بابا

1390/5/20 2:42
500 بازدید
اشتراک گذاری

زیبا

طفلی دخترم اینروزا که دیگه رسما چهار دستو پا میره یه وقتایی میشه که تعادلش از دست میده همچین سرش میخوره زمین و گریه میکنه که دلم واسش ضعف میره خیلی خدا بهش رحم میکنه دیروز میخواست با عجله چهار دستو پا خودشو برسون به کشوی میز تلویزیون که یهو دستش زیر بدنش گیر کرد و با صورت محکم خورد زمین آی آی گریه کردی قوربون اشکات بشم من قربون اون دل کوچیکت بشم زیبا که تا وقتی میافتی و گریه میکنی میبرمت جلوی آیینه دیگه گریه ات بند میآد و شروع میکنی به خندیدن  قوربون اون مرواریدات بشم وقتی میخندی پیدا میشن

divider animations

اینا همه نمونه های کوچیکی از کارای ریحان عسلی ماست

ریحان عسلی

در حال باز کردن کشو


ریحان عسلی

هی من آدمکارو بهم دیگه میچسبونم هی میآی از هم جداشون میکنی

ریحان عسلی

بدون شرح!!! Animated Babies


ریحان عسلی طرز جدید نشستن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
20 مرداد 90 8:59
عزيز دلم
ديگه كم كم بايد خونتو تبديل به مسجد كني
ديگه روزهايي كه خونه رو دسته گل ميكردي تموم شد

آه دست رو دل پردردم نذار مامان سارا
مامان آیلا
20 مرداد 90 10:10
وای چه دخمل نازی از طرف من و آیلایی هم بوس کنسید این قند عسلو

مرسی چشماتون ناز میبینه
مامان پارسا
20 مرداد 90 13:35
سلام
منم با نظر مامان سارا جون موافقم،ماشالا شیطونی شده واسه خودش

دروغ نمیگید که خیلی بلا شده
بهارک
20 مرداد 90 16:42
سلام..طراحی عکس وقالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..