ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و نی نی صدرا

1390/6/31 21:02
588 بازدید
اشتراک گذاری
Hello 

Hi Glitter Graphics and Scraps for Orkut, Myspace, Hi5

سلام
الان که دارم این مطلبو مینویسم از خونه مریم (دختر عموی ریحان عسلی ) اومدیم و عزیزم الان خوابیدی

رفته بودیم دیدن نی نی صدرا (پسر عمه ی امیر رضا) خواهر شوهر مریم خدا بعداز  12سال این نی نی رو بهشون داده بود صدرا دومین نی نی که ریحانی بعد از تولد خودش دیده 

ریحانی خیلی بهت خوش گذشت اونجا همش با امیر رضا مشغول بازی بودی  یا توی آشپزخونه با کابینت ها بازی میکردی

از شوق دیدنleila-diyako نی نی یادم رفت با نی نی صدرا ازت عکس بگیرم که برات یادگاری بمونه

توی فایل عکس هات که نگاه کردم دیدم  با امیررضا عکس داری و گفتم از هیچی بهتره و یکمی با موضوع همخونی داره

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، 

تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ریحان عسلی و امیررضا اینجا 6 ماهه ایی

ریحانه و امیررضا

 

بعدا نوشت: همونطور که اول پستت نوشتم تا رسیدی خونه خوابیدی منم اومدم به وبلاگت یه سری بزنمو در مورد امروز برات مطلب بنویسم 

الان ساعت 8:49 شب که دارم در ادامه مینویسم

از دست تو ریحانی همینطور که داشتم به کامنت های خاله ستاره جواب میدادم یهو یه صدایی از اتاق اومد بر گشتم ببینم که چی شده اومدم توی اتاق دیدم از خواب بیدار شدی و سطل آشغال رو وارونه کردی  هی وای من !

خوشبختانه من فقط آشغال خشک مثله پوست شکلات و کاغذ و گوش پاک کن میریزم توی سطل اتاق که اونم دیگه باید بزارم بالا دور از دسترس اطفال ...!!!

تازه از خواب بیدار شدی ریحان عسلی

ریحان عسلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نبات کوچولو
31 شهریور 90 21:50
بعضی از مردم به اشتباه فکر می کنند که کلاغ ها سیصد سال عمر می کنند یا خارپشت ها خارهایشان را پرتاب می کنند . در این جا ما به بعضی از این داستان های غیر واقعی و علت غیر واقعی بودن آن ها می پردازیم . منبع : ماهنامه نبات کوچولو - شماره 3 (گروه سنی 8 تا 12 سال)
عمه مائده
31 شهریور 90 22:09
ریحان عسلی
خیلی از کارات لذت میبرم عزییییییییییییییزم
خیلی باحالی
خیلی باصفایی
جووووووووووووووونم


الان مامانت میخواد منو خفه کنه. میدونم. واسه همینم فرار میکنم. اما تو بازم به کارات ادامه بده. من پشتتم جیگری



فرناز/ مامان ریحانه ناز ناناش
1 مهر 90 1:31
دوستتون می دارم

ما هم همینطور
مامان گیسو
1 مهر 90 14:21
سلام عزیز دلم خوبی ؟
الهی قربونششششششش برم من که اینهمه شیطون شده
بوسسسسسسسس

مرسی خاله جون

مامان گیسو
1 مهر 90 19:32



مامان پارسا
1 مهر 90 22:26
چه نوه عموی نازی داری ریحان جون
وقتی تازه از خواب پا میشه چشماش خیلی ناااااااز میشن

آخی مرسی
خاله ستاره
2 مهر 90 0:51
ريحاني ديگه بلا شده هي واي من