ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و شیطونی هاش

1390/6/31 20:43
568 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut Myspace Wednesday Graphics and Comments

توجه کنید به پاهاش

ریحان عسلی

ای بلا leila-diyako من که نشسته بودم کنار مبل اول اومدی توی بغلم نشستی بعد هم از طریق شونه هام رفتی بالای مبل و از اونجا هم ...........

خیلی شیطونی قوربونت بشم من تا هم به کار خرابی هات میرسم تند تند leila-diyakoبه کار خرابی هات میرسی اینجا تا اومدم بگیرمت زودی پاهات بردی بالا تا بری روی میز

ریحان عسلی

من عاشق این اداتم  leila-diyakoاما بابات میگه زشت میشی دیشب هم که عکسای دسته جمعی میگرفتیم توی یکی از عکسها لباتو اینجوری کرده بودی نظر شما چیه؟

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ياسمين زهرا
30 شهریور 90 21:33
الهي فداي شيطونيهات برم من
خاله هدی یاسی زر زر و لوبیای سحرآمیز
30 شهریور 90 22:23
خیلی با حالی ریحانه جون. هر جوری بخوان جلوتو بگیرن نمیذاری. اینقدر خوشم میاد از این حرکتت. تا می تونی مامانیتو حرص بده
در ضمن این ترییپ و ژست هم خیلی بهت میاد. شکل پهلوونای قدیم توی فیلم فارسی های دهه 40 میشی

باشه یه چند ماهه دیگه صبر کن 1
-0 به نفع شما
مامان آرمان
30 شهریور 90 23:17
سلام.اول تشکر ازتون که برامون پیغام تبریک تولد آرمان را گذاشتید.خیلی خوشحالمون کردید.
دوما که اون عکس با لبهای غنچه ای دخملمون ریحانه جون خیلی هم با نمکه.من که میپسندم.

خواهش میکنم مرسی از نظرتون
آنــدیا دخمل مــــآ
31 شهریور 90 0:45
لوپشوووووو گازش بگیرم نمکیییی
مامان زینب دخمل ناز
31 شهریور 90 9:06
مادررررررررررررررررررررررررررر چه کاراییییییییی میکنههههههههههههههه
mamani helena
31 شهریور 90 9:29
salam azize khale mashala kheili balayei khale kheili doset dare
عمه مائده
31 شهریور 90 11:09
سلام ریحانه جونم
قالب جدیدت مبارک باشه عسلم

ضمنا به باباییت بگو خاله جونام گفتن خیلی هم خوشگل میشم وقتی لبام اونجوری میکنم


مرسی اما بازم همون قبلی رو گذاشتم
مامان پارسا
31 شهریور 90 14:27
به به میبینم که دیگه هیچ چی و هیچ کس نمیتونه سد راهت بشه الهی همیشه پاینده باشی شیطون خانوم عکس آخریتم خیلی بامزست
آروین
31 شهریور 90 18:09
سلام ممنون از نظری که داده بودی چند تاش اشتباهی قاطی شده بود اصلاحش کردم در ضمن دختر نازی داری خدا حفظش کنه

مرسی عزیزم شما لطف دارید
تینا
31 شهریور 90 18:43
آخی ... از چندوقت دیگه این بالشتا هم جلوشونمیگیره ... خیلی نازه شیطون خانوم

هی وای من ..................
خاله ستاره
31 شهریور 90 20:03
ريحاني بلا شديا ميبينم كه داري ميري به ديدار پدرجون

آره خاله جون شما نمیآی؟
خاله ستاره
31 شهریور 90 20:05
اتفاقا خبلب بامزه ميشه لبشو اينجوري ميكنه


من که میگم اما همسری میگه زشت میشه
واسه همینه که نظر مامانای عزیز رو میخوام ببینم که شاید چون من مامانشم پیشم قشنگه یا واقعا با مزه میشه

خاله ستاره
31 شهریور 90 20:06
ريحاني نازه من چه كارهايي ميكنه بهش مياد بي سرو صدا عمل ميكنه
خاله ی امیرعلی(الهه)
1 مهر 90 19:31
فدااااااااااااااااااای تو و شیطنت هات بشم من جونم چقدر بامزه و باحال پاهاشو نیگا ای جوووووووووونم
خاطره مامان بردیا
4 مهر 90 14:39
لباش خیلی هم خوشجله. همه جوره ژستی هم بهش میاد...
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
4 مهر 90 14:53
وااااااااای خاله جونی چه هلویی گفتی لباتو غنچه کردی.
هادی
6 مهر 90 22:14
سلام
خوبید
واقعا عاشق ریحانه شدم
واقعا وقتی نگاش میکردم دلم میریخت
داقش رو نبینی
باتشکر
هادی مدیر وبلاگ
التماس دعا
از طرف من ببوسش
بای

مرسی شما لطف دارید
مامان کوثر
11 مهر 90 23:20
قربون دختر خرابکارمون جونم