ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و مبل

1390/7/5 19:57
983 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 امروز میخوام از سرگرمی جدیدت که بازی کردن توی مبل بگم

پشتی و نشینمن مبل رو گذاشتیم جلوی ورودی آشپزخونه تا از ورود گاه و بیگاه شما جلوگیری بشه اما انگاری حریفمونو قدرندونستیم و بازم شکست خوردیم چون که حالا این مبل شده سرگرمی جدیدتونو میرید توی مبل و بازی میکنید 

یه وقتایی میبینم که از مبل آویزون میشی فقط کم مونده که بیافتی ای شیطون زیبا

 

اینجا با دستت میزنی روی لبات و از خودت صدا در میآری

ریحان عسلی

ریحان عسلی

 

پ.ن:  ریحانی ٢روز تا روز موعود مونده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله ستاره
5 مهر 90 21:39
نازي ريحاني خيلي با نمكيا بوس
ستاره
5 مهر 90 21:40
عزيز دلم دو روزه ديگه مونده بري شيراز و جمعه بوشهر برا منم از دشت ارژن كشك بخريا

فقط کشک آلوچه نادونه لواشک بنک بادام کوهی(الوک) نمیخوای؟

خاله ستاره
5 مهر 90 21:41
من عاشق دشت ارژنم عاشق شيرازم خاطره هاي خوب زياد دارم


می 2
خاله ستاره
5 مهر 90 21:42
ريحاني از رو مبل نيفتي ها سرت بووه ميشه خاله جون

نه خاله حواسم هست
خاله ستاره
5 مهر 90 21:43
ديدي گفتم تا برسه بوشهر پيشرفت هاي شديدي كرده اينم نمونه اش

آره دیگه خاله مامانم میگه خیلی بلا شدم
خاله ی امیرعلی(الهه)
5 مهر 90 23:18
فدااااااااااااااااااااااااااااااااااات بشم عزیزکم خوشحالم که میرید زادگاه مامانی رو ببنید قربونت برم شیطون بلا
خاله ی امیرعلی(الهه)
5 مهر 90 23:21
مامانی قول بده وقتی رفتید بوشهر زود زود اپ کنی و از ریحان و شیرین کاریاش مارو بی خبر نذاری من عاشق این دخملیم فداش بشم من وقتی عکسشو میبینم میخوام از پشت کامپیوتر بخورمش خیلی عسله

حتما اسپند دود کن براش مامان جونی

مرسی خاله الهه حتما آپ میکنم
خاله ی امیرعلی(الهه)
5 مهر 90 23:23
رفتین بوشهر سلام مخصوص مارو به خونواده برسونید امیدوارم بهتون خوش بگذره
بهترینهارو براتون ارزومندم

ممنونم الهه جون بزرگیتونو میرسونم
مامان ماهان عشق ماشین
6 مهر 90 0:27
سلام.ممنون از احوالپرسیتون.ما خوبیم.شما و ریحان جون چطورید؟
ایشالله به سلامتی برید بوشهر و برگردین.سلام خونواده محترم رو هم برسونین.

مرسی ما خوبیم حتما
lمامان عسل
6 مهر 90 6:57
ماشالا به اين دختر زبرورزنگ سفر بي خطر خوش بگذره
خاله سودابه
6 مهر 90 8:14
سیلام وای عزیزکم چه تپلو کوتولس

کجاش کوتولس نگاه خودت نکن که باید نردبون بذاری تا باهات فیس 2 فیس شد
خاله سودابه
6 مهر 90 8:14
نیگاه اداهاش ووووش بخورمشا
خاله سودابه
6 مهر 90 8:14
اومدی بوشهر اینقد ماچ بارونت کنم آخی ناسی
خاله سودابه
6 مهر 90 8:15
خیلی شیطونی خاله از چشات میباره
زهره مامان هلیا
6 مهر 90 8:32
سلام ماشالله به این گل دختر خیلی نمکه خدا حفظش کنه به وب دخملی منم سر بزنید و اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم

مرسی که به ما سر زدید
لینک شدید
مونا
6 مهر 90 11:16
سلام ريحانه جون فدات بشم خاله جون با اين شيرين كاريات. خوش به حالتون ميريد سفر خوش بگذره مامان ريحانه مراقب دخمل ما باشيا
مامان سارا
6 مهر 90 14:46
آپم با بقيه عكسها
مامان پارسا
7 مهر 90 19:17
وووووووووووووووووووی چه بلایی شده