ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه در آغاز چهار دست و پا

1390/4/27 1:08
666 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای نازنینم

الان یکی دو روزی میشه که ریحان عسلی ما  وقتی میذارمش رو سینه خودشو با دستای کوچولوش بلند میکنه و با پاهاش عقب عقب میره  وقتی میگم دسی دسی دستاشو به هم میزنه    

امشب که گذاشتمش رو سینه دوربینو Digital Camera برداشتمو ازت عکس گرفتم


 

 

 


خنده ریحانه

فدای این خنده هات بشم

جوجو ریحانه

عزیزمی ناناز من

جوجوی من

وای خدا لباشو ببین چطور غنچه کرده بلا

نازی

اینجا داره با من بازی میکنه من که میرم عقب سرشو میذاره زمین

ناناز منی

تا هم میآم جلو سرشو بلند میکنه از دست تو دختر  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سودی
27 تیر 90 14:28
نگاه شورتش چه خوشگله قوربونت برم من دلم یه ذره شده واست

مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 1:18
سلام.خانم خوشکله.چه عکسای نانازی.با اجازه لینکتون کردم.

سلام عزیزم چشماتون قشنگ میبینه منم شمارو لینک میکنم