ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و لباس قور قوری

1390/4/28 1:03
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم

همونطور که تو پست ریحانه به روایت تصویر گفتم من ازاین لباسه خیلی خوشم میآد

انگاری ریحانه هم خیلی این لباسشو دوست داره امروز ریحانه رو نشوندم که  بهش فرنی بدم تا رفتم از یخچال فرنیشو بیارم دیدم پاهای قور قوریو گرفتهو................ دیگه عکساشو ببینید خودتون متوجه میشید

کلی خندیدم تا تونستم این عکسارو ازش بگیرم


 

 

قور قوری1

مامانی پاهاشو از جا در میآری

قور قوری 2

داره با قور قوری دعوا میکنه

قورقوری 3

وای پاهامو ولم کن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

faeqeh
27 تیر 90 21:44
آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
28 تیر 90 1:42
سلام خوبین مسی اومدین وب مـآ
بله درس میخونم
نامزدِ نامزد که نه
امــآ بزودی
ایشالا...

وآی چه نی نی ناس و بامزه ای


ایشالا چرا که نه!!! مرسی که به وبمون سر زدی
neda
28 تیر 90 2:29
سلام دوست خوبم مرسی‌ که برام دعا کردی و به وبم سر زدی

سلام خواهش میکنم این کمترین کاریه که هر کسی میتونه انجام بده
مامان ماني
29 تیر 90 13:09
سلام .....
خوبيد ......
خيلي نازه ...... من خودم عاشق قورباغه هستم تمام عروسك هاي دوران مجريدم قورباغه هستن .... يه سبد بزرگ عروسك هاي قورباغه اي دارم .....
از طرف من ريحانه جون رو ببوسيد .....

سلام مرسی حتما
ساينا
30 تیر 90 22:11
واي...!!!!چقد نازه...