ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

یه خبر داغ

1390/4/30 21:22
471 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره مرواریدای niniweblog.com  ریحان  عسلی هم در سن 7 ماه و 5 روزگی از صدفش در اومد

من که طبق عادت هر روز صبح که ریحانه از خواب بیدار میشه دستمو میذاشتم روی لثه ریحان گلی ببینم مروارید کوچولوش در اومده یا نه امروز شگفت زده شدم  niniweblog.com دقیقا ساعت 11:56 - 28 تیر زیر دستم یه چیزی مثه خار گل احساس کردم

از خوشحالی اشکام در اومدمن فکر میکردم دیگه خیلی دیر شده niniweblog.com

دقیقا ریحانه 7 ماه و 5 روز و 19 ساعت و 44 دقیقه بود که من  متوجه در اومدن مرواریداش شدم niniweblog.com

 

 

 niniweblog.com

 

جوجوطلا12

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ی امیرعلی
28 تیر 90 13:52
عزیزم خیلی خوشحال شدم تبریک میگم
قربونش برم الهییییییییییییییییییییییییییی
بووووووووووووووووووووووس

مرسی نازنین میشه تو نظر خصوصی خودتونو معرفی کنید ببینم همون خاله ی امیر علی که میشناسمید یا که نه
مامان سارا
28 تیر 90 15:16
واااااااااااااااااااااي عزيزم . الهي قربونش برم من
مبارك باشه دندون درآوردنت .
ولي از اين به بعد بيشتر مواظب دندوناش باش چون قطره آهن بهش ميدي سياه نشن مرواريدهاي دخملمون

مرسی عزیزم آره دیگه باید خیلی مواظب باشم
خاله سودی
28 تیر 90 16:58
مفالک باشه دنتون در اولدنت خاله
عزیزم وای دندوناش مث ما میشه

نی نی بوچچچچچچچچچچچچچ

مرسی خاله بوس بوس
مرجان مامان پسر ناز
28 تیر 90 18:01
مبارک دندونش باشه گلم
ایشالله راحت در بیاین
نینی شگفت انگیز 102 کامیار
پیش ما بیاین خوشحال میشیم

مرسی که به ما سر زدی نازنینم حتما
غزلک*مامان فسقلی*
29 تیر 90 9:58
ای جااااااانم، مبارک باشه عزیزم.... چه حس خوبی داره اون لحظه
مامان ماني
29 تیر 90 13:13
مباركه مبارك .....
الهي قربونش برم .....

مرسی خانومم
غزلک*مامان فسقلی*
29 تیر 90 15:48
نظر خصوصی
============
عزیزم من شرمنده شما شدم، وقتی کامنتتون رو دیدم و رفتم که رای بدم دیدم مهلت رای دادن تموم شده

اشکالی نداره چیز مهمی نبود که دشمنتون شرمنده
خاله سودی
30 تیر 90 0:46
مامان ریحان باجی
از دنتونش عکس بذار

باشه بذار یکم بیشتر در بیاد هنوز کوچولو تو عکس معلوم نمیشه ریحان هم نمیزاره عکس بگیرم