ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و کارای جدیدش

1390/5/2 23:28
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستانم

من هرچی بگم ریحان عسلی این روزا بلا شده کم گفتمniniweblog.comهر روز یه کاره جدید میکنه من فقط مات و مبهوت Little girl smiley 019نگاش میکنم و در آخر کلی می خندم

امروز داشت این کارارو میکرد زودی رفتم دوربینو برداشتمو ازش عکس گرفتم

 

این روزا یاد گرفته دستشو میذاره روی لباشو از خودش صدا در میآره

جوجوطلا

وقتی میذارمت زمین که بشینی زودی تغییر جهت میدی

جوجوطلا3

همش دلت میخواد نقش و نگارای فرشو از جا در بیاری!

جوجوطلا4

چند وقتیه وقتی با نقش فرش بازی میکنی منم بهت کلاغ پرو یاد میدم اینجوری که تو عکسه تا دستتو میزاری منم شروع میکنم به کلاغ ...پر...http://malo0sak.persiangig.com/image/smiley/kalagh/EM_Crow001.gif کنجشک ... پر....

جوجوطلا5

شکار لحظه ها!!!  ببینید چطور بلدم سوت بزنم    Cute smiley 010

جوجوطلا6

چندتا هم عکس از بازی کردنزیبا ریحان عسلیم وقتی گذاشته بودمت تو پارک بازیت

جوجوطلام

جوجوطلا 7

زیبا

جوجوطلا8

اینم یه عکس هنری   زیبا

جوجو طلا9

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سارا-مامان تارا
2 مرداد 90 2:10
مرسی از تبریکاتتون.دخملی نازت رو ببوس. لینکتون کردم
مامان آنیسا
2 مرداد 90 8:05
ریحانه جون 2 روز از دخترم بزرگتری شیرین کاریات خیلی شبیه آنیسا جون من خوشکل ناز
خاله سودی
2 مرداد 90 14:00
آخی ناسی چه خوشگل سوت میزنه بچم آجی اونجا دنبال مورچس نه نقشو نگار فرش تو چشم بصیرت نداری من ازاینجا میبینم بجای اینکه کلاغ پر یادش بدی لولو کشتنو نشونش بده بتونه از خودش دفاع کنه موقع حمله مورچه ها و پیسپسلا رو

از دست تو خاله سودی
ریحاته
2 مرداد 90 18:37
سلام مامانی،
خوش به حالت یه عروسک خوشگل تو خونه داری باهاش بازی میکنی.
عزیزم ممنون از بابت راهنمائیت.
دخمل نازتو از طرف من ببوس.
خاته قربونش بره

خواهش میکنم مرسی حتما
خاله سودی
3 مرداد 90 14:11
خاله که همیشه قربونش میره

خدا نکنه دلم برات یه ذره شده
مریم (مامان روشا)
3 مرداد 90 15:25
قربون خودشو شیرین کاریاش هزارتا بوس برای ریحانه و مامان مهربونش


مرسی که به ما سر زدید
مامان پارسا
3 مرداد 90 15:29
سلام قند عسل خاله
حسابی خوردنی شدیااااااااااااااااااااااااااا

ممنونم خاله شما لطف دارید
آنـــدیـــآ دُخــمَــلــ ِ مـــآ
4 مرداد 90 2:27

چقد شیطونهههه
بوس

مرسی
مامان ماهان
4 مرداد 90 15:57
به به چه دخمل نازی دارین
ممنونم که دلداریم دادین

خواهش میکنم
غزلک*مامان فسقلی*
4 مرداد 90 19:48
سلاااااااااااااام
هزار ماشالله... چه دلبری میکنه ریحانه جون
چه روزای قشنگی داری عزیزم

مامان زینب
5 مرداد 90 17:46
چه خوشکله ماشالا
عکس هنریت منو کشششششششششت



خواهش میکنم خدا نکنه

مامان سارا
6 مرداد 90 11:37
سلام
عكسهاي جالبي گرفتي . مخصوصا اونجايي كه ريحانه جون سوت ميزنه خيلي باحال بود
با سارا و جشن بادبادكها منتظرت هستم
زودتر بيااااااااااا

سلام دوست خوبم حتما میام بهت سر میزنم
خاله سودی
6 مرداد 90 22:22
خاله به مامان بگو زودی مطلب جدید آپ کنه

حتما سیستمم اشکال داشت حسابی ویروسی بود واسه همین آپ نکرده بودم خاله جونم
مامان و بابا دوقلوها
8 مرداد 90 17:17
عزیزم از اینکه به ما سر زدی ممنون هستم روی گل دخملتو ببوس