ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و اولین افطار

1390/5/17 2:55
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم امسال اولین سالی هست که سر سفره افطار  تو پیش مایی 

چه افطاری بود همش من و بابایی چشممون به تو بود و کلی به کارای تو می خندیدیم  یکم من تورو نگه میداشتم بابایی غذا میخورد و......... آخر سر هم  که هردو خسته شدیم یه تیکه نون دادیم دستت تا سرگرم بشی و بالاخره  بتونیم افطار کنیم

ولی هرچی بود با سالهای دیگه خیلی خیلی متفاوت بود با توبودن خیلی خوبه ریحان عسلیم

زیبا

جوجو طلای من
تا گذاشتمت سر سفره زودی تغییر جهت دادی

جوجو طلای من

         

جوجو طلای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 مرداد 90 10:53
سلام مامان ریحانه جون خوشگل و بانمک. خوب جرات کردینو ریحان جونو جلوی سفره با اون همه وسیله گذاشتین.صدف من که اصلا اجازه نمیده چیزی سر جاش بمونه. خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه.
از اینکه به وبلاگ من سر زدین ممنون. من با افتخار شما رو لینک میکنم. خیلی خوشحال میشم بازم ببینمتون.

مرسی شما لطف دارید نه ریحانه هم نمیذاشت این عکسا هم گلچینی از عکسایی که ازش گرفتمه آدرس وبتونو اگه امکان داره برام بذارید