ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و طرز جدید خوابیدن

1390/5/17 2:56
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

عزیزم این روزا که دیگه داری چهار دستو پا میری خیلی بلا شدی  مامانی همش میخوای بری و به هرچیزی دست بزنی قوربون اون دستای کوچولوت بشم من niniweblog.com

الان که دارم این مطلبو مینویسم خوابیدی niniweblog.comچطوری اونم از روی شکم هیچوقت اینجوری نمیخوابیدی یعنی نمیتونستی اما الان یه چند روزیه که میبینم که یاد گرفتی روی شکمم بخوابی

اینقدر این صحنه واسم جالب بود که ازت عکس گرفتم نازنینم

 زیبا

جوجو طلای من 19

جوجو طلای من 19

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
12 مرداد 90 18:23
سلام مامان ریحانه جون. این دختر کوچولو مثل خودش خوابیدنش هم نازه اما خیلی مواظب باشین خدای نکرده جلوی دهان و بینیش چیزی نباشه. تو پست قبلی آدرسمو خواسته بودین.البته لطف کردینو بهم سرزدین. http://sadaf89.niniweblog.com
بردیا
12 مرداد 90 23:22
سلام مامان ریحانه. مامانی من شیرازی و بابایی بوشهری، الان هم ساکن بوشهر هستیم. راستی مامان و بابای من متولد آذر ن ریحانه جون هم آذری ،ببوسش خیلی نازه
خاله ی امیرعلی
13 مرداد 90 1:28
قربون اون خوابیدنت بشم من چقد ناز خوابیده بلااااااااااااااااااااجونم فدات بشم