ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و پرینتر

1390/5/17 2:05
928 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان خوبم

چند وقته پیش از باباییniniweblog.com خواستم پرینترو برام بیاره خونه تا بتونم عکسای آتلیتو اسکن کنم

بابایی هم میگفت کار داشتم وقت نکردم یا یادم رفت و نمی آورد  خلاصه هرروز یه چیزی میگفت تا بالاخره بعداز این همه گفتنه من  بالاخره پرینترو برام آورد و من هم عکساتو اسکن کردم و وقتی کارم تموم شد گفتم دیگه لازم ندارم میتونی ببری اما مگه میبره نه اون موقع که نمی آورد نه حالا  که میبره ..... تا الان که شده اسباب بازی ریحان عسلیم الان هم که دیگه چهاردستو پا میری niniweblog.comهی میآی سروقته پرینترو باهاش بازی میکنیو کلی باهاش ذوق میکنیniniweblog.com تازگیها هم یاد گرفتی هر چیزیو بگیری و بایستی 

 

زیبا


ریحان عسلی

 زیبا

ریحان عسلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پارسا
17 مرداد 90 2:55
خانوم مهندسه دیگه
مامان ماهان عشق ماشین
17 مرداد 90 11:14
ای شیطون.



خاله ياسمين
17 مرداد 90 11:22
نكن دخمل امانته! بذار سالم بمونه تا ما عكساي خوشگلتو بتونيم ببينيم.
ریحانه
17 مرداد 90 13:08
خدااااا نیگاش کن. شیطون ، ناناز , بلا , عسلی , یه دونه , up to date , جیییییگر , نفس.
خاله سودی
17 مرداد 90 22:26
دوستان عزیز مرسی از نظراتون لطف دارین نسبت به من
خاله سودی
17 مرداد 90 22:27
چه شیطون شده نی نی
خاله سودی
17 مرداد 90 22:58
آجی کمی موهاش شونه کن این چه وضعه!!!!فر فر فر فر فر
مامان سارا
20 مرداد 90 8:54
قربوووووونش برم من. خوب پرينتر رو نگه دار واسه بازي ريحانه عسلي ديگه