ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و لقب جدیدش

1390/6/20 2:10
641 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام 

 

دختر گلم وقتی بابایی می خواد بیاد خونه تا در میزنه و وارد راه پله میشه خودتو براش لوس میکنی  و بلند بلند جیغ می زنی طوری که همسایه پایینی مون می فهمه که الان یکی  داره میآد خونمون

باباییی هم که خیلی خیلی تورو دوست داره زود بغلشو باز میکنه niniweblog.com تا تو بری بغلش

بعداز یکم بازی کردن با بابایی دوباره میری که به ادامه ی کنجکاویت برسی 
(بریزو پاشات )

اینروزا که حسابی واسه خودت بلا شدی و لقب جدید هم واسه خودت گرفتی البته اینو بابایی بهت میگه

اذا زلزلت الارض و زلزالها (زلزله 8 ریشتری) دنیای زیبا

  اوایل من یکمی دلخور میشدم که چرا به ریحان عسلیم میگی زلزله 8 ریشتری  اما یکم که دیدم چه کارایی از دست تو بر میآد منم دیگه چیزی نگفتم  والا من که مامانتم عقلم به این کارای که تو میکنی نمیرسه 

وروجک من هر چی هم که باشی و هر چقدر هم که شیطون و بلا باشی
  بازم من و باباییniniweblog.com عاشقانه دوستت داریم  ریحان عسلی من دنیای زیبا

دنیای زیبا

من جلوی مبل دوتا مثلا بالشت گذاشتم که دیگه نری اونجا !

ریحان عسلی

حالا به من حق میدید ؟

ریحان عسلی

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله ی امیرعلی
19 شهریور 90 19:05
قربون این شیطنتت بشم من
خب ریحان جونی از بس زرنگه میتونه از بالشا رد بشه اخه خودش که گله دوست داره با شاخه گلها هم بازی کنه
مامانی به بابایی بگو ایده ی دیگه ای پیدا کنه از دست این وروجک
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

شما اگه ایده ایی دارید بگید ما که دیگه نمیدونیم باید چیکار کنیم
مامان ماني
19 شهریور 90 19:20
نازي ريحانه جون .....
عمه مائده
19 شهریور 90 19:42
زلزله همیشه نابود کننده نیست، گاهی اوقات فقط تکان دهنده است

در ضمن، شیطونی مال بچه هاست، اونا دارن از حقشون دفاع میکنن دیگه ...

میدونم الان توی دلت داری میگی خودتم میبینیم... آره؟

گل گفتی آی گل گفتی مثه یه بلبل گفتی
مامان آرمان
19 شهریور 90 23:20
سلام.خوبین؟ از طرف ریحانه :حالا مامانی کجام را دیدی بذار همینطور که بزرگتر میشم عقلم بیشتر میرسه و گول این موانع را نمیخورم و تا زلزله 10 ریشتری هم پیش میرم.حالا صبر داشته باش خودت ببینی.
فاطمه بهترین هدیه زندگی
19 شهریور 90 23:41
dokhtare nanazi darid mashalah
bebakhshid ghesmate moozoe webloge ma faal nist midunid che joori faal mishe
hamun jaii ke shoma neveshtid khaterate 8 mahegi

توی کادر زرد رنگ نوشته موضوعات مطالب کلیک کنید و بعد موضوع مورد نظرتون رو ثبت کنید بعداز اون وقتی مطلب جدید مینویسید پایین نوشته موضوع _ موضوعتونو مشخص که کردید مطلبو ارسال کن
بعداز اون میبینی توی وبتون موضوعتون فعال شده
فاطمه بهترین هدیه زندگی
19 شهریور 90 23:43
salam are azizam ba tabadole link movafegham chera ke na

پس چطور مارو لینک نکردید
عمه مائده
19 شهریور 90 23:53
ریحان عسلی
خیلی داری شیطون میشی ها . . .
ولی هنوز کمه . بیشتر جا داره.


مامان یاسمین زهرا
20 شهریور 90 0:04
خدا چقدر این دخمله بلاست


مامان پارسا
20 شهریور 90 0:30
ااااااااااااااای جونم شیطون بلای خاله
بعداًمیگن پسرا شیطونن،طفلی پسرا فقط اسمشون بد در رفته
مامانی چه جوری باوجود این شیطططططون خانوم به کارای خونه میرسی؟

دیگه ببینید من چی میکشم
باهزار سختی و مشقت میرسم دیگه
مامان زهرا نازنازی
20 شهریور 90 1:44
قربون این زلزله ی 8 ریشتری


شهرزاد ، مامان نگار
20 شهریور 90 8:00
سلام چه دخمل خوشملي چه زلزله 8 ريشتري نازي !

مرسی که به ما سر زدید
اومدم وبتون خواستم نظر بذارم بازم مثله همیشه شما بلاگفاییها کد امنیت نداشتید روی ماه نگار جونو ببوسید
نسترن
20 شهریور 90 9:55
آخ خاله فدای اون لوس کردنات خیلی نازی جیگر خاله عاشقتم دوستت دارم میبووووسمتتتتتتتت


خاله سودابه
20 شهریور 90 10:54
عجبززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

از شوشو بپرس چرا بهش این لقب رو داده من چی کاره بیدم
خاله سودابه
20 شهریور 90 10:55
سلام خوبی ؟مامانی خوبه ؟ما که خوبیم شکرالله

سلام خاله سودی مامانی هم بدک نیست بیچاره از بس من شلوغم و دست تنها کم مونده سر به بیابون بزنه
خاله سودابه
20 شهریور 90 10:56
خاله عجوزه شدی ووورررووجکخپلم عسیسم این کارا بده بده بده

خاله داشتیم
خاله سودابه
20 شهریور 90 10:56
تو رفتی اونجا دست به گل بزنی خودت که گلی

آهان حالا شد ممنون خاله دوستت دارم خیلی زیاد
مامان ماهان عشق ماشین
20 شهریور 90 11:54
سلام عزیزم ببخشید من نظرات خصوصی رو تازه امروز دیدم.متوجه نشده بودم.برات جواب خصوصی گذاشتم.

مرسی گلم
مامان ماهان عشق ماشین
20 شهریور 90 12:12
سلام مجدد یه سوال رو یادم رفت جواب بدم.برای نگهداری از ماهان وقتی میرم سر کار از یه پرستار کودک کمک میگیرم.شاید یه وقت توی یه پست در موردش بیشتر توضیح بدم.
خاله ستاره
20 شهریور 90 15:45
واااااي تازه ريحان اوله راهه مامان جونش.ريحاني تا ميتوني از چيزهايي كه اطرافت ميبيني و كنجكاوي، لذت خرابكاريو ببر . پسرخاله جونت كه 4سالشه عاشق ريخت وپاش وخرابكاريهچه خرابكاري هايي مخ آدم هنگ ميكنه : O


خاله پس کی واسه سامی میخوای وب باز کنی دلم براش یه ذره شده
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
22 شهریور 90 8:00
بارك اله ريحانه جون! تا ميتوني بازي بكن و چشم در بيار. مامان و بابات بچه شر و شيطون نديدن فكر مي كنن تو زلزله اي! نه ني ني جون شما داري با دنياي اطرافت ارتباط برقرار مي كني و هيچ مانعي نمي تونه سد راه تو باشه برو جلو تو مي توني


مرسی از همدردیتون
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
22 شهریور 90 8:06
راستي اينو هم مي تونين براش بخونين:
(مامان و بابا با هم و يك صدا)
ريحانه ي زلزله محبوب هر چي دله


آخی چقدر هم قافیه مرسی خاله هدی