ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و سومین دندون

1390/6/21 18:25
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم همین الان متوجه شدم( ساعت 17:00 ) که سومین دندونت از بالا سمت راست niniweblog.com  در اومده قوربونت برم من

الان دیدنت با سه تا دندون خیلی برام جالبهniniweblog.com

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com

 

همین الان که داشتم پوشکتو عوض میکردم در حالیکه  میخندوندمت دیدم که لثه بالاییت سفید شده اول فک کردم چیزی مونده رو لثه ات اما بیشتر که  دقت کردم دیدم بله دندون در آوردی niniweblog.com

 

ریحان عسلی

 عکس امروز صبح  نشستنشو ببین niniweblog.com

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله ستاره
21 شهریور 90 18:28
جوووووووووووووووووون
خاله ستاره
21 شهریور 90 18:29
موش بخورتت شيطون


خاله ستاره
21 شهریور 90 18:31
سومين دندون مبارك باشه ريحاني
چقد بامزه خنديده يه ماچ آب دار

مرسی خاله
مامان کوثر
21 شهریور 90 19:27
ای جونم قربون اون خندیدن نازن و اون مروارید های نازت بشم من
ای جان


خاله ی امیرعلی
21 شهریور 90 20:08
وااااااااااای ناسی ناسی مبارکه عسیسم الهی همش بخندی عسلم من عاشق خندهاتم
خاله ياسمين زهرا و ني ني نخودچي
22 شهریور 90 7:46
ماشااله، نون بخوري ايشااله (البته نون سنگك)
مامان پارسا
27 شهریور 90 23:09
سلام عزیزم
با اینکه خیلی دیره واسه تبریک گفتن ولی خوب از قدیم گفتن ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست
سومین مرواریدت مباررررررررررررررررک عزیزم
ایشالا هیچ وقت رنگ دندون پزشکی رو نبینی عزیزم
پارسا که هنوز بی دندونه

مرسی آخی ایشالا پارسا هم همین زودیا دندون در میآره
مامان پارسا
27 شهریور 90 23:10
نشستنتم خیلی با حاااااااااااااااااااااله