ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و نی نی وبلاگ

1390/6/26 15:45
3,212 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

ریحانی من هرجا باشم شما هم میخوای اونجا باشی 

دیروز که داشتم با کامپیوتر  Computer Smiley کار میکردم همش میرفتی زیر میز و میخواستی به چراغ پاور کیس که  آبی رنگ بود دست بزنی

من دیگه چاره ایی نداشتم جز اینکه تو رو بغل کنم و به کارام برسم اما تو بغلمم آروم و قرار نداشتی هی میخواستی دست به کیبورد بزنی  دیگه منم مجبور شدم تورو بزارمت روی میز و به وبلاگت برسم
آخریا  نمیدونم دیگه از چی  خوشت اومده بود که هی یه نگاه به من میکردی  و یه نگاه به مانیتورو میکردی میخندیدی    زیبا

ریحانه و نی نی وبلاگ


ریحان عسلی

بدون شرح!!!

ریحان عسلی 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهام مامان رامیلا
26 شهریور 90 15:50
از دست کارهای بچه ها آدم دیگه نمی دونه چکار کنه بخدا خدا نگهدارشون باشه
مریم (مامان روشا)
26 شهریور 90 17:44
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
خاله ستاره
26 شهریور 90 22:15
واااااي خدا ريحاني قربونت بشم از خودش خنده اش گرفته شايد آي لاو يو ريحاني خوشگل

آی لاو یو 2 خاله
خاله ستاره
26 شهریور 90 22:17
نازي داره نگاه خودش ميكنه از كاراي خودش خنده اش گرفته داره ميگه چه شيطونم منبه افتخار ريحانه همه با همآره دست قشنگه رو بياين


خاله ی امیرعلی(الهه)
26 شهریور 90 23:27
عکس خودشو دیده ذوق کرده جیگر خیلیم بامزه تو عکس نگاه میکنه قربونش برم بووووووووووووووووووووس
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 0:00
abbbffffffdxcxzz yyyyyyyy yyyyyiuh اینا رو ماهان همینجور که تو بغلم نشسته نوشته.تا بفهمی همممون همین مشکلو داریم. دئدئ ئدتغغغغغغغغغغغ53لدعغقشش
بابای یاسمین زهرا
27 شهریور 90 0:44
خیلی بانمکی دخمل
خاطره مامان بردیا
27 شهریور 90 10:55
مامان پارسا
28 شهریور 90 1:20
من عاشق اون نگاه نازت تو دوربینم عزیزم خاله جون اومدی تو وبت نظر هم گذاشتی
مامان کوثر
28 شهریور 90 11:39
از دست این جقله ها این کوثر هم وقتی بیداره حتما باید با لب تاب من ور بره همه شون از حالا مهندس کامپیوترن
س
31 شهریور 90 13:32
ماشالله هزار ماشالله دختر باهوشی دارین که دوست داره از همه چی سر در بیاره...


سجاد
5 فروردین 92 23:49