ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و شکلات

1390/6/27 11:47
674 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

الان یه چند روزیه که بابایی منو شرمنده خودشون کردنو  یه 2_3  کیلو شکلات آوردن تا دیگه هی نخوان برن سوپرمارکت یه بسته شکلات واسه من  بخرن
من از وقتی ریحانه به دنیا اومده خیلی خیلی علاقه زیادی به خوردن شکلات  پیدا کردم (از بچگی من عاشق شکلات  و کاکائو بودم و هستم  وقتی هم باردار بودم اوایل ویار ترشی و لواشک داشتم آخریا هم که خیلی دلم شکلات میخواست دکترم میگفتniniweblog.com این چند ماهه رو رعایت کنم ایشالا بعدا یه دل سیر میخوری)
دیروزم که من طبق معمول بعداز ظهرها نشسته بودم پای کامپیوترniniweblog.com ریحانی هم مثه همیشه نمیذاشتو هی می اومد زیر میز منم به فکرم رسید که شکلات هارو بدم دستش تا یکم سرگرم بشه  منم به کارم برسم یکم گذشت دیدم هی مشغول ور رفتنه باهاشون

پیش خودم میگفتم تا من نظراتمو چک کنم اونم یکم سرگرم میشه و منم به کارم رسیدم اما ای دل غافل تاسرمو برگردوندم دیدم  به به شکلات برداشته  و توی دهنش کرده  و داره با پوست میخوره  زود کامپیوترو خاموش کردمو رفتم سروقتش 

منم که از این کارش خیلی خوشم اومده بود زودی دوباره شکلات رو ازدستش گرفتم و خواستم که دوباره شکلات رو برداره تا ازش عکس بگیرم و ببینم چطوری این کارو میکنه

 

ریحان عسلی

ریحان عسلی

 

یحان عسلی

یحان عسلی

شکلات

عاقبت شکلات خوردنه ریحان عسلی ما

شکلات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

خاله هدی یاسمین زهرا و نی نی نخودچی
27 شهریور 90 1:16
بخور نوش جونت. گوشت بشه به تنت
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 1:23
نوش جونت خاله. راستی من الان تو وب خاله سودی بودم ولی نتونستم نظر بذارم.نظراتش باز نمیشد. در ضمن شانسی وبشو پیدا کردم.از عنوانش خوشم اومد رفتم دیدم آشناست.
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 1:34
این سری که اومدی بوشهر یه عالمه از این شکلات خوشمزه های اونور آبی که تو بوشهر زیاده بخر و ببر.
علاقه به شیرینی بخاطر شیردهی هست.من هیچوقت به شیرینی علاقه نداشتم و قند خونم هم به همین علت همیشه پایینتر از حد نرمال بود.
ولی تو مدت شیردهی میتونستم یه جعبه شیرینی رو یه جا بخورم.
نکته انحرافیتجربه شخصی)احتمالا شیر شما هم شیرینیش زیاده.خیلی خیلی مواظب دندونای ریحانه باش.حتما اگر شبا شیر میخوره بعدش بهش آب بده.سخته ولی سختیش کمتر از دندونپزشک بردن یه بچه کوچولو هست.ماهان 7 تا دندون پر کرده.اونم با وجود این همه مراقبت من.شبا بعد از شیر همیشه آبش میدادم.البته فقط یکی پوسیدگی عمیق داشت(متاسفانه دندان پیش)تو عکساش معلومه.
بقیه دندونا رو برای جلوگیری از پوسیدگی رسیدگی کردیم.(چون خیلی گود بودن)
فکر کن اولین بار که رفت دندونپزشکی فقط15 ماهه بود.
سوالی که باید اول می پرسیدم:ریحانه شیر خودتون رو میخوره؟

حتما اون که کاره همیشگیمه آره عزیز شیر خودمو میخوره
مائده
27 شهریور 90 2:00
e e e e خاله جون یکی یکی بخور. همش مال خودته. مامانی قول میده قایمش نکنه. اگر هم قایم کرد بگو تا راهنماییت کنم عزیزم
مامانی
27 شهریور 90 2:03
نوش جون جیگر
خاله سودابه
27 شهریور 90 8:51
خاله سلام خوبی؟
کو شکلات واسه من همرو تو خوردی؟

نه اگه بیای پیشم به تو هم میدم
خاله سودابه
27 شهریور 90 8:52
واییییییییی بگو مامانی چقد شینیلی میخوری شیرینت میزنیا مامانی روزی چندتا میخوری؟

20 تا
خاله سودابه
27 شهریور 90 8:52
به مامانی بهگو اگه کمک خواستی خاله سودابه هستا

بفرما همش ماله شما قابله شمارو نداره خوهر
خاله سودابه
27 شهریور 90 8:53
وای شکلات تلخ چه خوشمزس چه تبلیغی کردی واسه شکلاتا

الکی تلخن دیگه اونا ماله شوشو
خاله سودابه
27 شهریور 90 8:54
از دست این مامانت بگو مگه من بزم که کاغذش به خوردم دادی پوس میگرفتی میخوردم دیگه

د نشد خواهر
مونا
27 شهریور 90 10:27
دختر نازت شيطونه هاخدا حفظش كنه

مرسی گلم
خاله ستاره
27 شهریور 90 10:29
چقدر شوكول نخوري همه رو يهو قندخون وااااااااي
خاله ستاره
27 شهریور 90 10:29
خداييش خيلي باحال ريحاني رو دكش كردي
خاله ستاره
27 شهریور 90 10:30
ريحاني خيلي بامزه شدي همين سرگرم باز كردي شوكولي قربونه انگشتات بشم
مونا
27 شهریور 90 11:43
نهمين دندونشه مامان ريحانه خيلي اذيت ميشه

ایشالا که هرچه زودتر خوب بشه مونا جون
خاله ی امیرعلی(الهه)
27 شهریور 90 11:44
نووووووووش جونت عزیزم ریحانی هم که از عکساش معلومه مثل مامانی عاشق شکلاته

آره دیگه
مونا
27 شهریور 90 11:50
عاشق عكس ريحانه جونم كه رو خز خوابيده خيلي ناز شده .

مرسی مونا جون نظر لطفتونه
مامان زهرا نازنازی
27 شهریور 90 11:50
سلام خانومی

چشم معرفی میکنم

آخه دوستان اکثرا میشناسند


ما که نمیشناسیم یه بار دیگه واسه ما معرفی کن خانمی
مامان ماهان عشق ماشین
27 شهریور 90 11:56
خصوصی
mamani helena
27 شهریور 90 12:07
salam azize khale noshe joonet cheghad akhe to shirini golam manam ashghe shokolatam to dorane bardari vali zade shodam.


بابای یاسمین زهرا
27 شهریور 90 12:55
مامان آرمان
27 شهریور 90 14:13
سلام.
خوبین؟
به به شکلات.نگو که من هم عاشقه شکلاتم.یواشکی دور از چشم شوشو میرم شکلات میخرم و میخورم چون شوشو نمیذاره .آخه چاق میشم.
از یه طرف کلی میرم ایروبیک و عرق میکنم از اون طرف شکلات یواشکی .
بذار ریحانه جون هم ازش ریز ریز بخوره فقط عادت نکنه که چاقی کاذب میاره.
شکلات بخاطر مواد کافیین دار باعث بیش فعالی و ایجاد اختلال در خواب میشه.اینها را لحاظ کن.
قربون اون هوش و کنجکاوی این دخملی که همش در حال کشف و سر در اوردنه.
فردا تولد آرمانه.بهمون سر بزنید.خوشحال میشیم.

مرسی خانمم به به تولد دعوت شدیم حتما بهتون سر میزنم

آرمان جون تولدت مبارک
ریحانه
27 شهریور 90 20:13
جواب خصوصی
خاله ستاره
27 شهریور 90 20:51
ريحان ماماني همه چيز بد خوردت ميده اول كه لواشك حالا هم شوكول اي مامانه بد


مامان پارسا
28 شهریور 90 1:22
چقدرم حرفه ای عمل کرده این وروجک عسلی میگن شکلات تلخ برای آرامش اعصاب و تنظیم گردش خون مفیده
مامان کوثر
28 شهریور 90 11:42
ای جانم تو خودت شکلاتی ریحانه جون حیف نمیشه خورت
زیتون
30 شهریور 90 13:57
سلام
تشکر از محبت وتوجه شما
برای اینکه سرما نخورد همیشه غذاهای حاوی باز استفاده کنید تا حرارت بدن بره بالا
ضمنا اینگونه غذاها سبب ارامش بیشتر میشن و حرکت در خواب را کنترل میکنند
مثلا اگر شیر استفاده می کنید که اسیدش بالاست درکنارش خرما استفاده کنید باز ان سبب توازن اسید وباز بدن میشه وازسرماخوردگی و ....پیشگیری میکند

ممنونم از توجه تون