ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و ششمین دندون

1390/7/3 14:16
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام www.smilehaa.org
ريحاني ششمين دندونت هم در حالي در اومد که: www.smilehaa.org
 وقتي من داشتم آشپزي ميکردم الناز (زن عموي ريحان) بهم گفت ريحانه الان که داشت مي خنديد انگاري از پايين دندون در آورده

منم گفتم فک نکنم تازه از سمت راستش دندون در آورده  باشه بعدا نگاه ميکنم  
تا موقع خوابيدن يه دفعه يادم افتاد ريحاني هم که طبق معمول هميشه هيچ همکاري نکردي و اصلا نذاشتي دهنتو باز نگه دارم مجبور شدم از ترفند قلقلک و شکلک در آوردنwww.smilehaa.org استفاده کنم که با به خنده در آوردنت ببينم دندون درآوردي يا نه  که هرچي دقيق نگاه کردم ديدم از دندون پايينيwww.smilehaa.org خبري نيست

شانسي يه نگاه به لثه بالا انداختم ديدم آره از لثه بالا دندونت زده بيرون www.smilehaa.org

اين سومين دندون بالا از سمت چپ ( 00:15 به فاصله دو روز از دندون پنجمي من متوجه شدم) که در کل الان ششمين دندونت ميشه  مبارک باشه  عزيزم

 

                            www.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

 

ریحان عسلی

 

***************************************

 این پی نوشت هر چند وقت یه با تکرار میشه تا دوستای عزیزی که مطلبهای قبلی رو نخوندن در جریان باشن

پ.ن: بعضی از لینکام در یک اقدام انتحاری ناخواسته پاک شدند اگه خواستید سک سک کنید و نظر نذارید این بار و لطفا از دادن نظر صرف نظر نکنید تا منم بتونم دوباره به وبتون سر بزنم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

برديا عسل
3 مهر 90 13:34
.مثل اينكه ميخواي دخمل شكمويي بشي كه براي دندون در اوردن انقدر عجله ميكني.جوجو مباركت باشه....
مامان آرمان
3 مهر 90 15:02
سلام خوبان.
چقدر عجله تو دندون در اوردن.
عجله کار شیطونه خاله.یواش بواش.مامان اون خوراکی خوشمزه ها رو برات نگه میداره تا تموم نشن تا شما گل دخملی برسی بهشون و با خیال راحت بخوری و ایشاءا...تپل بشی گلم.
البته از اینکه دندناش زود در میاد خوبه چون زودتر به غذای جامد خوردن(غذای سفره) میافته که براش بهتر هم هست.


غزلک*مامان فسقلی*
3 مهر 90 15:10
مباااااارک مباااااااارک... دندون نو مبارک
خاله ستاره
3 مهر 90 15:53
ششمين دندون هم مبارك .نه اينكه داره ميره گفتم كه داره سبقت ميگيره يهو ديدي تا آخر هفته شروع به دويدن كرد اينج جا داره يادي از دايي علي كنيم و بگيم ريحاني به دايي علي اش رفته اي ولا ريحان ماشالا ريحان
عمه مائده
3 مهر 90 19:39
عسل خانوم مبارکه فکر کنم تصمیم گرفتی 32 تا دندون رو پشت هم ردیف کنی ها.
ریحانه
4 مهر 90 0:51
آخ جون من ششمین نفرم که دارم درباره دندون ششم ریحانه تبریک میدم.
البته اگه مامانی همه نظرات قبلی رو تأئیذ کرده باشه..
عزیزم مبارک باشه.
خانمی شده دیگه ریحانه واسه خودش.
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشه.

نه عزیزم هفتمی بودی
ثمين
4 مهر 90 9:43
سلام.
خوب و خوش باشيد ايشاله!
من توي وبلاگم يه آلبوم درست كردم براي كوچولوهاي دنياي نفيس! اگه دوس داشتيد كه عكس ريحانه جان هم بين دوستاش قرار بگيره عكس رو برام بفرستيد تا به يادگار بمونه!

حتما چرا که نه !
خاطره مامان بردیا
4 مهر 90 14:37
آفرین به این دخمل عجول که 6 تا مروارید خوشجل داره....