ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و بازی قایم موشک

1390/7/4 12:36
374 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام ريحان عسلي من 
الان يه چند وقته که باهات قايم موشک بازي ميکنم خيلي دوست داري

 وقتي که صدات ميکنم و نميتوني پيدام کني مي شيني و ميخواي گريه کني که البته من نميذارمو از جايي که خودم رو قايم کردم بيرون ميآم و تا وقتي هم منو ميبيني ذوق ميکني و تندي تندي با حالت چهار دست و پا خودتو به من ميرسوني و ميآي بغلم الهی فدات بشم من

 

red hearts

اینجا صدای منو میشنوی اما هنوز منو پیدا نکردی

ریحان عسلی

من پشت در ایستادم تازه منو بعد از یه جستجوی 2_3 دقیقه ایی پیدا کردی

ریحان عسلی

بدون شرح !!!

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ستاره
4 مهر 90 23:24
خوبه ريحاني داره م م قايم موش همياد ميگيره
خاله ستاره
4 مهر 90 23:26
زياد منتظرش نزار زود خودتو بهش نشون بده
مامان پارسا
7 مهر 90 19:18
چه پست جالبی نوشتی منم یدفعه باید اینجوری از عکس العمل پارسا عکس بگیرم

hatman chera ke na! pas khaili montazeremun nazar