ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و یه شب با خانواده پدری مامانی

1390/7/26 13:11
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

همونطور که از قبل گفتم قرار شد جشن تولد ستایش بریم کنار دریا و اونجا براش یه جشن کوچولو بگیریم دیشب رفتیم همه بودن غیراز پدر جونی و شوشوی من و خاله ستاره ناراحت جاتون سبز خوش گذشت

الان دو شبه که خاله سودی شبها میترسه و نمیذاره بخوابیم اما دیشب ناجی بود آخه از دیروز عصری  یکمی تب داشتی منم از ساعت 4:30 هر 4 ساعت یه بار بهت قطره استامینوفن دادم تا شب دیدم تب نداری و دیگه بهت استامینوفن ندادم و خوابوندمت

ساعت 1شب بود که باز خاله سودی از ترس نخوابیده بود و تا چرا روشن کرد من از خواب بیدار شدمو همون موقع بود که داشتی ناله میکردی منم بهت شیر دادم که بیدار نشی شیرتو خوردی و دوباره خوابیدی

خواستم که بخوابم دستمو گذاشتم رو پیشونیت دیدم داغ داغی خیلی ترسیدم رفتم مادر جونی و بیدار کردمو گفتم ریحانه داره تو تب میسوزه

 مادرجونی هم زود پاشورت می کرد و منم بهت استامینوفن دادم  بابایی همون موقع (ساعت 2 نیمه شب )بود که اومد خونه و منم زود شمارو آماده کردم و بردیمت دکتر تبت 39 درجه بود بمیرم که دیشب خیلی اذیت شدی 

همینجا از پدر جونی و خاله سودی  به خاطر زحمات دیشب شون تشکر میکنم  

اینم عکسای جشن تولد 

ریحانه قبل از رفتن

ریحان عسلی

ریحانه و باران دختر عموی مامانی که هر دوتاتون 21 آذر بدنیا اومدین

ریحانه و باران

ریحان عسلی

اینجا رضا و معراج (پسر عمو و عمه مامانی ) دارن فوتبال بازی میکنن شما هم داری به بازیشون نگاه میکنی

ریحان عسلی

ریحانه و دختر عموهای مامانی

ریحانه و دختر عموهام

ریحان عسلی و خاله سودی

ریحانه و خاله سودی

 اینجا از دکتر اومدیم و من میخوام بهت دارو بدم گریه میکردی نمی ذاشتی و می خواستی با شیشه دارو بازی کنی

ریحانی مریض

پ.ن : پست ریحانه و تولد خاله ستایش تکمیل شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان یاسمین زهرا
26 مهر 90 11:59
خانوم خوشگل شما که دل مارو بردی!!!؟؟؟!!



يه دوست
26 مهر 90 12:01
حالا آخر و عاقبت خاله سودي چي شد خوابش برد يا نه

بلهههههههههههههههه !
مامان سام
26 مهر 90 12:02
ميبينم كه يه تيم ملي از دخترا تو اين عكسه است

تازه غیبت هم داشتیم

مامان سام
26 مهر 90 12:03
الان كنار دريا خيلي جون ميده ها هوا عالي

آره هوا خیلی خوب بود

مامان سام
26 مهر 90 12:04
ريحانه داره چپ چپ به باران نگاه ميكنه توجه كردي؟؟؟؟؟؟؟

آخه قبلش به مو گیرش دست زده بودمحضه اونه که اینجوری نگاه میکنه

يه دوست
26 مهر 90 12:07
مرسي خاله سودي با بيخوابيت ريحانه رو نجات دادي مامان ريحانه كه به بچه اش شير داده كه يه وقت بيدار نشه مامانش بد خواب شه.مامان خوب وقتي بچه ناله ميكنه بايد نگاش كني كه چشه نه اينكه شيرش بدي تا بيدار نشه

واقعا حق با شماست مرسی خاله سودی
مامان ماني
26 مهر 90 12:21
ريحانه جون خيلي با نمكه من بچه ها رو خيلي دوس دارمتولد خاله جون ريحانه هم مبارك
مامان ماني
26 مهر 90 12:22
آخي حالا عسلي حالش بهتر شده ؟؟؟مراقبش باش مامانش

بهتره هستم بخدا
mamani helena
26 مهر 90 13:39
salam azize khale akhey bala be dor asalam alan behtari golam?aksat kheili nazannnnn

مرسی آره حالش بهتر از دیشبه

خاله ی امیرعلی
26 مهر 90 13:49
قربون عسلی برم که تب کرده بود بمیرم برات خیلی اذیت شدی جونمی عسلس
مامانی خاله ها همشون اینقد مهربونن
فدای خاله سودی برم که خیلی گله
عکسای نازنازی مثل همیشه عالیه مخصوصا عکس سومی که نیمرخ گرفته شده

آره بخدا شما خاله هارو واسه نی نی های ما نگه داره
مرسی نازنین چشمات ناز میبنه

خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
26 مهر 90 14:14
آخي نازي! مامان ني ني لطفا حواستون به ني ني ريحانه جوني باشه! آخه دلمون ميگيره اگه اون ناراحت باشه.انشااله كه فقط يه تب كوشولو بوده و تا حالا هم تموم شده
راستي چه دختر عموهاي بامزه اي دارين. خيلي شبيه خاله ستايش هستن. چه دوران باشكوهي دارن اين دختر عموها

خیلی مواظبشم همیشه واسه دندون در آوردن تب میکنه اما این بار یکمی بیشتر شده بود تا الان که دارم کامنت تونو جواب میدم (02:19)تبش کمتر شده

خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
26 مهر 90 14:16
يه بار ديگه نگاه عكسا كردم. آخي تو همشون ريحانه گلي اخماشو كرده تو هم. معلومه حال نداره. مامانش زود يه تاپيك بذار ببينيم ني ني چطوره

از دیشب خیلی بهتره عزیزم مرسی که پیگیری خاله هدی جون

مامان ثنا و ثمین
26 مهر 90 16:14
الهی زودتر خوب بشی خاله جونی
یه خصوصی

مرسی نازنین

مامان آرمان
26 مهر 90 16:18
سلام. اون عکس آخری خیلیییییی خیلی بامزه است.با اون نگاهش به شیشه.....
مامان شیرین
26 مهر 90 17:33
سلام مامان ریحانه جونی. خیلی ناراحت ریحانه ی عزیزم شدم. انشاالله بلا دوره. امیدوارم تا الان گلکم خوب شده باشه. راستی چه عکسای قشنگی از ریحان جونی انداختین. من که هر کار کردم نتونستم عکسای پریا رو آپلود کنم. شما از چه سایتی ستفاده میکنین که اینقدر سریعه؟ یعنی ممکنه حجم عکسام زیاد باشه؟ کیفیت دوربین شما چند مگاپیکسله که اینقدر سریع عکسا بالا میاد؟ ممنون میشم کمکم کنین. خیلی دوست دارم منم عکسای پریا جونو بذارم ضمنا تولد خاله ستایش رو هم تبریک میگم

سلام خوبی ببخشید نمیتونم بیام بهتون سر بزنم حتما سر فرصت میآم پیشتون
من شمارو به جمع دوستای خوبم اضافه میکنم
من از سایت نی نی وبلاگ آپلود میکنم حتما باید عضو نی نی وبلاگ باشی
دوربینم 8 مگاپیکسلیه
یه آپلود عکس از تو لینکای روزانه ام نایت اسکین هم خوبه واسه آپلود کردن
موفق باشی دوست خوبم
حتما آدرستو بذار تا بتونم لینکت کنم
مائده
26 مهر 90 17:45
واي چه دخملي لباسشو نگاه ماشاالله


يه دوست
26 مهر 90 17:47
تو رو خدا به من بگين سودي امشب خوابش ميبره يا نه يعني هرروز اينجوره خوابش نميبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان چند وقته جني شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خانم یا آقای ناشناس جنی نشده پیش میآد که یه وقتایی ترس بهمون غلبه کنه !!!
لطفا خودتو معرفی کن یه دوست اینجوری اصلا خوشم نمی آد


يه دوست
26 مهر 90 17:53
ريحانه عسلي تو عكسات اخمو هستيا دليلش مريضيته نه آخي بميرم واست
يه دوست
26 مهر 90 17:55
$$__________________
__________________$$$$_________$$$$_________________
_________________$$$$$$_______$$$$$$________________
________________$$$$$$$$_____$$$$$$$$_______________
_______________$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$______________
______________$$$$$$$$$$$_/$$$$$$$$$$$_____________
______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____________
_____________$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$____________
__$_$_______$$$$$$$___$$$$$$$$$$$__$$$$$$____$__$__$
__$_$__$____$$$$$$$____$$$$$$$$____$$$$$$_____$_$_$_
$_$_$_$____$$$$$$$$______$$$$______$$$$$$$____$$$$$_
_$$$$$_____$$$$$$$$___O_$$$$$__O__$$$$$$$$_$$$$$$$__
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$____$$$$$$____$$$$$$$$$$___$$$__
____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$____$$__
____$_____$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$________
__________$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$________
__________$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$________
___________$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$__________
____________$$________$$$$$$$$$$_______$$___________
_____________$$$______$$$____$$$_______$____________
_______________$$_____$$______$$______$_____________
________________$$$___$________$_____$______________
___________________$$$______________$_______________
______________________$$$$$$$$$$$$$_________________

اينو به سودي نشون بده تو رو خدا امشب ديگه خوابش نميبره

يه دوست
26 مهر 90 17:59
ببخشيد شما اهله كجاييد احساس كردم بچه جنوب باشيد از توي وبتون متوجه شدم اهله بوشهرين من عاشق بوشهر هستم آي لاو يو بوشهر دريا كنار آي لاو يو

بله درست حدس زدید

مامان کوثر
26 مهر 90 19:39
سلام الهی قربونش برم الان خوبه فدات بشم عسیسم چش بود حالا دیگه کلا خوب شده؟
ایشاالله اصلا مریض نشی گلم

نه عزیزم تب داره اما کمتر از دیشب مرسی ایشالا

مریم
26 مهر 90 22:59
اخی بمیرم اللهی
مامان کوثر
27 مهر 90 9:01
سلام خوفی ریحانه جونم بهتره ؟
خیلی تو فکرشم آخه میدونم خودت چقدر نگرانشی کوثر وقتی یه بار تب شدید کرد من یکی که با دیدنش داغون میشدم حتما بهم خبر بده خوب شده یا نه ؟
راستی از چی تب کرده بود ؟
اینم واسه ریحانه جونم

سلام مرسی بهتره مرسی که پیگیری زینب جون
از یه ویروس توی هوا




مامان شیرین
27 مهر 90 12:58
سلام خانومی. خوبی؟ ریحانه گلم خوبه؟ ما هم به لطف راهنماییتون عضو نینی وبلاگ شدیم. عکسای پریا جونم با موفقیت آپلود شد. ممنون از راهنماییتون.

سلام ممتون شما چطورید ریحانه هم بهتره پریا جون خوبه بهتر شده خوابش؟
به جمع ما نی نی وبلاگی ها خوش اومدی
آره عکساشو دیدم خدا برات نگهش داره
خواهش میکنم کاری نکردم دوست خوبم
مامان سارا
27 مهر 90 16:13
قربووووووووووون اون نگاه كردنش بشم من بميرم الهي كه تب داشته. انشاله زودتر خوب بشي جيگر من
mamani helena
27 مهر 90 20:42
salam azizam khobi mamani?nanaze khale behtare?

سلام بهتره مرسی پریسا جون از پیگیریت

محمد
28 مهر 90 8:40
امیدوارم همیشه در کنار خانواده محترمتان سالم وشاد باشید

ممنونم و مرسی از حضورتون

مامان کوثر
28 مهر 90 11:50
سلام الهی همیشه سالم باشه مراقبش باش بوس بوس خوش بگذره بهتون
مریم
28 مهر 90 13:12
اگه میشه شمام وب حسن کچل وب عروسکم و هم لینک کنین http://232323.niniweblog.com/
مریم
28 مهر 90 17:48
ببخشین ادرس وب عروسکم عوض شد ادرس:http://222222.niniweblog.com/ اسم:نانی من حسنی
خاطره مامان بردیا
29 مهر 90 17:09
من که عاشق خودتم و لباسای خوشگلت و اون کفش با نمکت..

مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه

مامان پارسا
30 مهر 90 0:22
قربون برم عزیزم که بیحالیت تو تمام عکسا معلومه خاله سودی بی خوابیت حسابی بداد ریحانه جون رسید،دوستت داریم
منم دلم دریاااااااااااااااااااااااااااااا میخواد

آره بخدا
تشریف بیارید در خدمتیم عزیزم