ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه و باغچه حیاطمون

1390/8/20 2:41
723 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ریحانی عزیزم

امروز داشتم تو فایلای لب تاب خاله سودی می گشتم که دیدم یه فایل عکسای گلچین شده داره باز که کردم عکسای شمارو تو حیاط خونمون وقتی مادر جونی و ستایش تابستون اومده بودن پیشمون دیدم یادش بخیر چقدر با مادر جونی خوش گذشت با هم دیگه کندوان رفتیم و بردمت آتلیه و...

من یادم رفته بود که عکسارو از موبایل مادر جونی توی کامپیوتر خودم کپی کنم چه عکسای قشنگی هم شدن

ریحان عسلی

ریحان عسلی

 بعدا نوشت : خاله ستاره  فردا از پیشمون میره  ناراحت ایشالا سفرتون بی خطر سامی دلم خیلی برات تنگ میشه مخصوصا شیرین کاریهات اینم یه نمونه اش

دیروز من (مامان ریحانا ) داشتم صبحونه میخوردم ریحانی هم اومد توی سفره که نونا رو برداره و بخوره تا دیدی ریحانی اومده توی سفره نشسته به ریحانی گفتی ریحانه ی من  وای وای چه کاره بدی کردی تو سفره نشین گناه داره و با وجود اینکه زورت نمیرسید ریحانی رو بغل کنی  با اون دستای کوچولوت زیر بغله ریحانی رو گرفتی که ریحانی رو از سفره بیآری بیرون

ریحان عسلی و سامی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
20 آبان 90 2:07
وااااااااای چه حیات بر گلی !!!!!!!خوش به حالتون

آره تابستون که میشه باغچه حیاطمون خیلی با صفا میشه
mamani helena
20 آبان 90 2:14
vay azize khale gol kenare gol cheghadr naz oftadi

ممنونم شما لطف دارید
مامان یاسمین زهرا
20 آبان 90 3:10
عزیزم چقدر نازیجیگرت
خاله جون
20 آبان 90 10:51
اللللللللللللللللللللللللللهی
گلهای حیاط با وجود ریحانه جون زیباتر شدن



مریم
20 آبان 90 11:00
1.متاسفم که سامی داره می ره

2.ولی عکسات خیلی قشنگ افتادن زود برین چاپ کنین گم نشه این اتفاق برای ما افتاد ما هم واسه همین هر6ماه هدود80تاعکس چاپ می کنیم
راستی اون کامنتای خصوصی من یادم رفت کلید ثبت نظر خصوصی رو بزنم
شد نظر عادی ببخشین
ممنونم که برام کامنت گزاشتی بازم از این کارا بکن
(یه خصوصی هم داری)

1. واقعا دلم براش تنگ میشه
2.ممنونم از یادآوریت مریم گلی
از بس به من فک میکنی دیگه
مامان نفس طلایی
20 آبان 90 16:02
مریم
20 آبان 90 19:59
عزیزم براتیه تلگراف دادم نظرتو بگو
فاطمه
20 آبان 90 22:06
ghorboone reihan asali beram, chaghadr naz boode va alan naztar shode!

مرسی شما لطف دارید پس آدرست کو ؟

مامان سید کوچولو
20 آبان 90 23:08
چه عروسک ملوسی

مرسی عزیزم مرسی از حضورتون

مامان پارسا
21 آبان 90 0:11
حیاطتون چه باصفاست..............
جاشون سبز
باباجان مگه سامی اون النگوهارو تو دست ریحانا نمیبینه هی میگه ریحانه ی من



مامان کوثر
21 آبان 90 8:19
سلام ای جون چه کوشولو بودی خدای من نازی ماشا الله که چقده بزرگ شدی چقدر هم عکس ها خوشگلن
خاطره مامان بردیا
22 آبان 90 17:57
به به چه حیاطی. چه گلایی. چه عکسایی. چه دخمل نازی.چقدر کوشولو بودی
خاله ی امیرعلی
22 آبان 90 19:33
وقتی به این عکسها نگاه میکنم میبینم چقدر ریحان گلی ماشالاه بزرگ شده
ماشالاه و هزار ماشالاه از اول ماهه بخورمت جیگرم


خاله ی امیرعلی
22 آبان 90 20:23
میبینم که هوا اونجا حسلبی گرمه و درو پنجره ها بازن
برعکس اینجا از سرما داریم یخ میزنیم

آره روزا گرمه شبا هم یه خورده خنک میشه