ریحان عسلی  ریحان عسلی ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

◕‿◕ ریحان عسلی ◕‿◕

ریحانه در آغاز راه رفتن

1390/8/22 17:29
645 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

یادش بخیر انگاری همین دیروز بود که خدا یکی از فرشته های قشنگ شو گذاشت تو بغلمو و دنیای منو بابایی رو رنگی تر کرد  Love Girl Dj picture

چه حس زیباییه مادر شدن  خدا نصیبه هرکی که بچه میخواد کنه آمین

الان یه ماهی میشه که بدون کمک خودت به تنهایی می ایستی و یه دو هفته ایی میشه که وقتی با چهار دست و پا خودتو به من میرسونی جلوم میشینی و بدون کمک گرفتن از پام خودت  جلوم می ایستی و یه هفته ایی هست که از یه قدم به 3 قدم خودتو رسوندی و کم مونده که راه بری

چه ذوقی من میکنم وقتی میبینم داری راه رفتن و یاد میگیری هر قدمی که بر می داری یکم تعادلت کم میشه و تو همون حالت یه مکثی میکنی و وقتی تعادلتو برقرار کردی دوباره به کارت ادامه میدی دلم میخواد قورتت بدم 

وقتی ایستادی و می خوای که یکی یکی قدم برداری منم برات دست میزنم و میگم ماشالا ماشالا و چه خنده ایی میکنی و مشتاق میشی که زودتر خودتو به من برسونی

عاشق اون لحظه اییم که  داری به من نزدیک میشی و تعادل نداری و خودتو میندازی تو بغلم و منم مسرور تو رو بغلم میگیرم و تا جایی که میتونم میبوسمت  زیبا   

ریحان عسلی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله ی امیرعلی
10 آبان 90 14:32
مبارکهههههههههههههههههه

مرسی خاله الهه جونم
محمد
10 آبان 90 14:38
خوشحالم که دختر گلتون داره راه رفتن رو یاد میگیره
شاد باشید وسلامت

ممنون
نازنین
10 آبان 90 14:45
خسته نباشی خانمی.

سلامت باشی خاله

خاله ستاره
10 آبان 90 19:30
عجله نكن بزار خوب راه رفتن ياد بگيره اون وقت ميگي وااااااااااااااي

تورو خدا ؟

مامان یاسمین زهرا
10 آبان 90 23:40
نازی ریحان عسلی میخواد راه بره
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
11 آبان 90 10:26
ماشااله ماشااله
مامان کوثر
11 آبان 90 10:37
الهی چقدر دیدن این لحظه ها برامون شیرینه چقدر زود میگذرن تمام این شیرینی ها الهی همیشه شاهد پیشرفتش باشی
ریحانه جون روز به روز خانوم تر میشی ها

مرسی عزیزم شما لطف دارید
مامان ثنا و ثمین
11 آبان 90 16:06
مبارک باشه عسسسسسیسسسسم.چقدر تو جیگرییییمگه نبینمت
مامان پارسا
12 آبان 90 23:53